Zaloguj się do HRnest i przetestuj nowe funkcje już teraz!
Źródło rejestracji czasu pracy pracowników na jednej liście

W Organizacji, w zakładce Użytkownicy, dodaliśmy nową kolumnę Tryb rejestracji czasu pracy. Kolumna informuje o tym, w jaki sposób pracownik rejestruje czas pracy.
Dzięki nowej kolumnie możesz w jednym miejscu sprawdzić, jakie tryby rejestracji mają przypisani pracownicy, a dodatkowe ikony informują, czy czas pracy jest rejestrowany przez panel systemu i/lub kody QR.
Domyślnie kolumna jest ukryta. Aby ją wyświetlić:
- Wybierz w menu głównym Organizacja > Użytkownicy
- Kliknij ikonę trzech kropek przy dowolnej nazwie kolumny
- Wybierz opcję Kolumny > Tryb rejestracji czasu pracy
Masowe usuwanie przypisanych pracowników do harmonogramu

W edycji harmonogramu dodaliśmy checkboxy w sekcji przypisanych pracowników. Teraz możesz szybko i masowo odznaczyć osoby, które nie powinny być uwzględnione w grafiku.
Pracownicy w harmonogramie są teraz ułożeni alfabetycznie, a strony ponumerowane, co ułatwia wyszukiwanie i zarządzanie dużą liczbą osób.
Aby usunąć przypisanych pracowników:
- Przejdź do edycji harmonogramu
- W sekcji Pracownicy zaznacz osoby do usunięcia
- Przy Usuń zaznaczone pozycje > Wykonaj
Przeniesienie uprawnień do tworzenia projektów z uprawnień harmonogramów
Osoby posiadające uprawnienia do zarządzania harmonogramami mogą teraz uzyskać także uprawnienia do tworzenia projektów dla tych samych użytkowników.
Nowa opcja jest domyślnie wyłączona. Możesz ją aktywować, kontaktując się z Działem Wsparcia poprzez chat dostępny na stronie, mail (kontakt@hrnest.pl) bądź telefon (+48 506 230 785).
Dzięki tej zmianie wyznaczone osoby uzyskają jednolite uprawnienia w zakresie zarządzania harmonogramami i projektami.