Close

Nowy panel zarządzania dla managera

Nowy panel zarządzania dla managera

Ponad 4 tysiące managerów z kilkuset firm korzysta z HRnest. Jakiś czas temu przepytaliśmy ich, które funkcjonalności najbardziej pomagają im przy pracy z ich zespołami. 

Panel zarządzania aplikacją do RCP i elektronicznych wniosków urlopowych
Nowa odsłona dashboardu dla managerów

Jakie funkcje dają największą wartość managerom?

W czołówce odpowiedzi znalazł się kalendarz z planami urlopowymi. Miejsce, w którym manager może podejrzeć wystawione i zaplanowane nieobecności swojego zespołu w formie przejrzystego kalendarza. Z oznaczeniami, czy chodzi o urlop, czy jakikolwiek inny rodzaj nieobecności — jak zwolnienie lekarskie, opieka nad dzieckiem, czy odbiór nadgodzin. Wszystkie formy nieobecności są obsługiwane przez HRnest i można nadawać im indywidualne limity – możemy tworzyć własne typy wniosków.

Kalendarz z planami urlopowymi zespołu. Podgląd dla managera zespołu.
Przykładowy widok Kalendarza w module Urlopy


Przy planowaniu pracy istotne jest to, aby znać moc zespołu, na której można w danym momencie polegać. Zwłaszcza w gorącym okresie lub gdy wpadnie nowy duży projekt, zamówienie lub klient. 


HRnest to jednak nie tylko sam kalendarz i nie tylko nieobecności. Postanowiliśmy stworzyć nowy dashboard (panel użytkownika), który spełniałby potrzebną managerom rolę podglądania wszystkich istotnych danych i wykonywania najważniejszych akcji z jednego ekranu.


Rejestracja czasu pracy

W HRnest dostępyche jest kilka opcji rejestracji czasu pracy – Start/Stop, wskazywanie godzin, skanowanie kodów QR oraz według harmonogramu czasu pracy. W nowym panelu umieściliśmy kalendarz, w którym zobaczysz rejestrację czasu pracy swojego zespołu oraz wszelkie nieobecności. Podgląd jest dostępny w formacie tygodniowym lub miesięcznym.

Rejestracja Czasu Pracy zespołu według harmonogramów czasu pracy. Widok tygodniowy.
Zarejestrowany czas pracy w ujęciu tygodniowym dla wybranego działu/zespołu.

W przypadku korzystania z funkcji projekty możesz podejrzeć również, jak dany pracownik przyporządkował czas pracy do danych projektów i zadań.

Rozbicie przepracowanego czasu pracy na projekty
8 godzinny czas pracy przypisany do utworzonych projektów.


Istotne powiadomienia

W sekcji Ostatnie Zmiany zobaczysz listę wniosków z różnych modułów z opcją wejścia w ich szczegóły. Ikony przy wnioskach odpowiadają modułowi, którego dotyczą. Wchodząc w szczegóły danego wniosku, możesz go zaakceptować lub odrzucić. 

Powiadomienia dotyczące wniosków pracowników dla managera.
Lista wniosków do akceptacji przez przełożonego.

Lista obecności

Szybki podgląd osób nieobecnych oraz tych, które pracują zdalnie. Przydatne, zwłaszcza gdy Twój zespół pracuje w formie hybrydowej.

Lista osób nieobecnych w danym dniu
Osoby nieobecne, ikonka obok imienia wskazuje ustalone zastępstwo.
Lista osób pracujących zdalnie danego dnia
Pracownicy pracujący zdalnie.


Szybkie akcje

W zależności od wybranych przez Ciebie modułów HRnest w tej sekcji możesz wybrać najczęściej używane funkcje systemu i stworzyć dla nich skróty w panelu. 

Szybkie akcje, czyli skróty do najważniejszych funkcjonalności, które można sobie ustawić w panelu głównym.
Personalizowane skróty do często wykorzystywanych funkcji.


Skorzystaj z HRnest i usprawnij mierzenie czasu pracy i rozliczanie nieobecności w swojej organizacji. Planuj zadania  z uwzględnieniem planu urlopowego oraz poprzednich raportów wykonanych projektów. Z dowolnego miejsca i urządzenia masz kontrolę nad czasem pracy zespołu. 

HRnest to narzędzie do planowania i zarządzania urlopami, ewidencjonowania czasu pracy oraz prowadzenia kartoteki pracowniczej.

Jednym z głównych zadań managera jest dowożenie projektów na czas. Poza delegowaniem zadań i motywowaniem zespołu potrzebna jest odpowiednia estymacja potrzebnego czasu. Ciężko przewidywać terminy nie mając potrzebnych informacji i danych o tym ile takie projekty zabierały czasu w przeszłości oraz jak wygląda kalendarz planowanych nieobecności w zespole. 


Koniec z papierowymi wnioskami i chaotycznymi tabelami. System HRnest wprowadza przejrzystą komunikację i procesy pomiędzy pracownikami, przełożonymi i działem kadr. 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.