Ponad 4 tysiące managerów z kilkuset firm korzysta z HRnest. Jakiś czas temu przepytaliśmy ich, które funkcjonalności najbardziej pomagają im przy pracy z ich zespołami.

Jakie funkcje dają największą wartość managerom?
W czołówce odpowiedzi znalazł się kalendarz z planami urlopowymi. Miejsce, w którym manager może podejrzeć wystawione i zaplanowane nieobecności swojego zespołu w formie przejrzystego kalendarza. Z oznaczeniami, czy chodzi o urlop, czy jakikolwiek inny rodzaj nieobecności — jak zwolnienie lekarskie, opieka nad dzieckiem, czy odbiór nadgodzin. Wszystkie formy nieobecności są obsługiwane przez HRnest i można nadawać im indywidualne limity – możemy tworzyć własne typy wniosków.

Przy planowaniu pracy istotne jest to, aby znać moc zespołu, na której można w danym momencie polegać. Zwłaszcza w gorącym okresie lub gdy wpadnie nowy duży projekt, zamówienie lub klient.
HRnest to jednak nie tylko sam kalendarz i nie tylko nieobecności. Postanowiliśmy stworzyć nowy dashboard (panel użytkownika), który spełniałby potrzebną managerom rolę podglądania wszystkich istotnych danych i wykonywania najważniejszych akcji z jednego ekranu.
Rejestracja czasu pracy
W HRnest dostępyche jest kilka opcji rejestracji czasu pracy – Start/Stop, wskazywanie godzin, skanowanie kodów QR oraz według harmonogramu czasu pracy. W nowym panelu umieściliśmy kalendarz, w którym zobaczysz rejestrację czasu pracy swojego zespołu oraz wszelkie nieobecności. Podgląd jest dostępny w formacie tygodniowym lub miesięcznym.

W przypadku korzystania z funkcji projekty możesz podejrzeć również, jak dany pracownik przyporządkował czas pracy do danych projektów i zadań.
Istotne powiadomienia
W sekcji Ostatnie Zmiany zobaczysz listę wniosków z różnych modułów z opcją wejścia w ich szczegóły. Ikony przy wnioskach odpowiadają modułowi, którego dotyczą. Wchodząc w szczegóły danego wniosku, możesz go zaakceptować lub odrzucić.
Lista obecności
Szybki podgląd osób nieobecnych oraz tych, które pracują zdalnie. Przydatne, zwłaszcza gdy Twój zespół pracuje w formie hybrydowej.


Szybkie akcje
W zależności od wybranych przez Ciebie modułów HRnest w tej sekcji możesz wybrać najczęściej używane funkcje systemu i stworzyć dla nich skróty w panelu.

Skorzystaj z HRnest i usprawnij mierzenie czasu pracy i rozliczanie nieobecności w swojej organizacji. Planuj zadania z uwzględnieniem planu urlopowego oraz poprzednich raportów wykonanych projektów. Z dowolnego miejsca i urządzenia masz kontrolę nad czasem pracy zespołu.
HRnest to narzędzie do planowania i zarządzania urlopami, ewidencjonowania czasu pracy oraz prowadzenia kartoteki pracowniczej.
Jednym z głównych zadań managera jest dowożenie projektów na czas. Poza delegowaniem zadań i motywowaniem zespołu potrzebna jest odpowiednia estymacja potrzebnego czasu. Ciężko przewidywać terminy nie mając potrzebnych informacji i danych o tym ile takie projekty zabierały czasu w przeszłości oraz jak wygląda kalendarz planowanych nieobecności w zespole.
Koniec z papierowymi wnioskami i chaotycznymi tabelami. System HRnest wprowadza przejrzystą komunikację i procesy pomiędzy pracownikami, przełożonymi i działem kadr.