Powrót do listy referencji
HISTORIA KLIENTA

Jak HRnest wspiera zarządzanie procesami kadrowymi w chmurze?

AIR-COM logo
Branża/specjalizacja
przemysł/pneumatyka automatyka
Z HRnest od
2019r.
Liczba użytkowników
57
Liczba lokalizacji
7
Firma korzystająca z HRnest

Opis firmy

Nasza historia rozpoczęła się wiosną 2004 roku. Dziś jesteśmy wiodącym dystrybutorem komponentów z pneumatyki i automatyki w Polsce z najszerszą ofertą liczącą 400 000 produktów. Wyróżnia nas wszechstronność, gdyż jesteśmy firmą o profilu sprzedażowo-produkcyjno-usługowym. Automatyzujemy procesy produkcyjne, ale nie ograniczamy się wyłącznie do sprzedaży gotowych produktów. Sami produkujemy siłowniki pneumatyczne, które dostarczamy w ciągu 24 godzin. Naszą specjalnością są także instalacje pneumatyczne od projektu, poprzez montaż i serwisowanie.

Wyzwania i problemy przed pojawieniem się systemu HRnest

Zanim pojawił się HRnest funkcjonowały u nas po prostu wnioski papierowe. Przełożony po otrzymaniu wniosku urlopowego zgłaszał ten fakt mailowo kadrowej, a ona wprowadzała informację do systemu. Mimo że staraliśmy się to robić na bieżąco, to z biegiem czasu, przy obecnej skali zatrudnienia stawało się to coraz bardziej problematyczne. Ponadto, bardzo ważne było uporządkowanie tego ze względu na pracowników, żeby wiedzieli, ile mają dni urlopowych i nie musieli za każdym razem dzwonić, czy pisać maili w tej sprawie do kadrowej. Tak więc integracja była potrzebna.

Prezentacja klienta HRnest

Wdrożenie i funkcjonowanie systemu HRnest

Zależało nam na tym, żeby narzędzie było w chmurze, żeby można było się zalogować, czy to z komórki, czy z komputera stacjonarnego. Ponadto chcieliśmy, żeby były dostępne różnego typu wnioski, jak te związane ze zwolnieniem lekarskim, urlopem na żądanie, okolicznościowym, macierzyńskim, czyli wszystko to, co definiuje kodeks pracy. Zrobiliśmy research narzędzi dostępnych w internecie i okazało się, że oferta HRnest była dla nas najkorzystniejsza.

Samo wdrożenie poszło nam bardzo szybko, bo trwało około tygodnia. Tyle czasu potrzebowaliśmy na przygotowanie firmy na przejście na nowy system. Kadrowa pobrała plik, nadała pracownikom identyfikatory i uzupełniła informację o przysługujących i wykorzystanych dniach urlopowych. Kiedy plik był gotowy, każdy z nas dostał maila z dostępem do panelu i mogliśmy zacząć działać. Już podczas wdrażania zaimponowało mi, że system jest praktycznie gotowy - w zasadzie wszystko można w nim “wyklikać” samodzielnie. Dodatkowo przewodniki, które wówczas pobraliśmy (oddzielnie dla działu kadr i pracowników), okazały się bardzo przejrzyście skonstruowane - zawarte w nich informacje są logiczne i nie trzeba się zastanawiać, jak coś działa.

Teraz wszystko dzieje się automatycznie. Przychodzi wniosek, przełożony dostaje maila z powiadomieniem, akceptuje go i system przekazuje informację do kadr. Sytuacja jest jasna i każdy zaangażowany w ten proces na każdym etapie ma dostęp do informacji.

Prezentacja produktów firmy

Korzyści i zalety korzystania z systemu HRnest

Przede wszystkim widać, że przez te wszystkie lata funkcjonowania HRnest “przerobił” mnóstwo przypadków i system jest przygotowany na różne sytuacje.

W zasadzie tylko kilka razy miała miejsce sytuacja, że musieliśmy kontaktować się z opiekunem konta. Z mojej dotychczasowej obserwacji wynika, że w przypadku SaaSów rzadko jest tak, że można samodzielnie “wyklikać” jakieś rozwiązanie, tylko trzeba kontaktować się z dostawcą, żeby wprowadzić zmiany. To jest zdecydowanie przewaga HRnest. Jeżeli chodzi o samego opiekuna konta, to muszę przyznać, że spotkaliśmy się z bardzo dużym zaangażowaniem, w przypadku jakichkolwiek pytań reakcja była praktycznie natychmiast, a wszelkie problemy rozwiązywane od razu. Parokrotnie też miała miejsce sytuacja, że na naszą prośbę zostały wprowadzone zmiany w systemie, które okazały się bardzo pomocne i znacznie usprawniły naszą pracę.

Przyznam, że na początku była pewna obawa, że w związku z tym, że to nie jest nasz system i że jeśli coś się stanie, to nasze dane przepadną, ale zaufaliśmy i mogę powiedzieć z przekonaniem, że wszystko działa bezproblemowo. Generalnie bardzo dobrze oceniamy system, jego jakość i użyteczność. Od pracowników nie mam żadnych uwag i sam jako szef widzę duże plusy tego rozwiązania. Na szczególną uwagę zasługuje dobrze zrobiona wersja mobilna, z której pracownicy chętnie korzystają i sekcja Planowanie, dzięki której można wszystko zobaczyć. Ponadto, sam moduł rozliczeń, czyli cena uzależniona od liczby pracowników i miesięczna opłata abonamentowa, jest bardzo wygodny. Podsumowując HRnest to relatywnie niedrogie narzędzie, idealne na naszą skalę.

Paweł Oskroba
Prezes zarządu
AIR-COM Pneumatyka Automatyka spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
www.air-com.pl
Powrót do listy referencji

Poznaj inne historie:

Wypróbuj!

Testuj przez 21 dni za darmo.

Bez zobowiązań. ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO