Close
ikona czas pracy

moduł

CZAS PRACY

Dlaczego automatyczna rejestracja czasu pracy nie zadziałała?

Automatyczna rejestracja czasu pracy pozwala wyeliminować obowiązek codziennego logowania się do systemu wyłącznie w celu rejestracji swojego czasu pracy.

Czasami zdarza się jednak, że pomimo uruchomienia automatycznego trybu rejestracji HRnest nie dokona wpisu do ewidencji. Oto najczęstsze powody, dlaczego:

Wniosek urlopowy – HRnest nie dokona rejestracji czasu pracy dla pracownika, jeżeli wystawił on wniosek urlopowy na ten dzień.

UWAGA: Ta zasada dotyczy tylko wniosków mających realny wpływ na czas pracy – czyli takich, powodujących nieobecność pracownika. W przypadku kiedy zostanie wystawiony wniosek, np. o możliwość pracy zdalnej, czas pracy zarejestruje się automatycznie.

Ręcznie dodany czas pracy przed zarejestrowaniem go przez HRnest – aby zapobiec podwójnej rejestracji czasu pracy, tryb Automatyczny wyłącza się, kiedy pracownik samodzielnie zarejestruje czas pracy danego dnia przed wybiciem godziny rozpoczęcia swojego dnia pracy.

Usunięcie uprzednio dodanego przez HRnest wpisu – jeżeli po automatycznym zarejestrowaniu czasu pracy przez HRnest usuniemy wpis z ewidencji – nie zostanie on uzupełniony automatycznie ponownie. W takim wypadku należy dokonać ręcznej rejestracji.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.