Nie ma potrzeby usuwania konta Pracownika, który zakończył współpracę – wystarczy zablokować jego konto i wówczas wróci ono do puli. Blokując konto, będziesz mieć możliwość wglądu w pełną historię Pracownika.
UWAGA: Zablokowane konta nie są wliczane do limitu kont Pracowników.
Krok 1
W zakładce Organizacja, przy koncie pracownika należy kliknąć w zieloną lupę oznaczającą Szczegóły.
Krok 2
Przy haśle Konto aktywne należy kliknąć Zmień.
Możesz także usunąć konto pracownika, ale pamiętaj, że wiąże się z nieodwracalną utratą wszystkich danych (w tym wniosków) powiązanych z tym kontem.
Usuwanie konta również odbywa się w dwóch krokach.
Krok 1
W zakładce Organizacja, przy koncie pracownika należy kliknąć w czerwony koszyk oznaczający Usuń.
Krok 2
Następnie wystarczy wpisać w okno pogrubione słowo oraz kliknąć w przycisk Usuń.