Jeśli chcesz dokonać zakupu abonamentu systemu HRnest postępuj według poniższych kroków.
Krok 1
Kliknij w zakładkę Konfiguracja w lewym dolnym rogu, następnie wybierz kafelek Dane do faktury.

Przejdź do zakładki Dane do faktury, uzupełnij formularz i Zapisz zmiany.


Krok 2
Upewnij się, że został wybrany odpowiedniej wielkości pakiet dla Twojej firmy. Sprawdzisz to w zakładce Konfiguracja, na kafelku Dane Konta, w opcji Wybrany pakiet.

Wybierz moduły, z których chcesz korzystać, formę płatności i kliknij „uruchom płatną usługę”.
Gotowe! Właśnie dokonałeś zakupu subskrypcji systemu HRnest. Po wprowadzeniu danych do faktury, otrzymasz proformę z 7-dniowym terminem płatności – drogą mailową wyślemy powiadomienie o wystawieniu tego dokumentu wraz z linkiem, pod którym proforma będzie widoczna i możliwa do pobrania. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz fakturę VAT dostępną w sekcji Faktury, w Konfiguracji konta Działu Kadr.
