Close
ikona ogólne

informacje

OGÓLNE

Zmiana głównego administratora

Zmiana administratora głównego w systemie wymaga współpracy z działem Customer Success. Podjęcie kroków jest zależne od tego, czy jest dostęp do osoby, która wcześniej zajmowała to stanowisko.

W zależności od sytuacji, proces ten przebiega jedną z dwóch ścieżek:

Ścieżka 1: Administrator główny jest dostępny

Jeśli obecny administrator główny jest świadomy potrzeby zmiany i może ją zatwierdzić:

Krok 1

Administrator główny powinien wysłać wiadomość e-mail na adres kontakt@hrnest.pl.

Krok 2

W treści wiadomości należy zawrzeć krótką prośbę o zmianę administratora głównego. Np.:

Proszę o zmianę administratora głównego w firmie [nazwa firmy] z maila [mail administratora] na [nowy adres e-mail].

Krok 3

Po otrzymaniu wiadomości support HRnest dokona zmiany i potwierdzi operację zwrotnie.

Ścieżka 2: Administrator główny nie jest dostępny

Jeśli administrator główny odszedł z firmy i nie wyznaczył następcy na to stanowisko:

Krok 1

Osoba uprawniona (np. prezes, członek zarządu) powinna przygotować oficjalne pismo z prośbą o zmianę administratora. Dokument powinien zawierać:

  • Nazwę firmy,
  • Obecny adres e-mail administratora głównego,
  • Nowy adres e-mail osoby, która ma zostać administratorem głównym,
  • Podpis oraz pieczątka osoby uprawnionej.

Krok 2

Pismo należy przesłać skanem na adres kontakt@hrnest.pl.

Krok 3

Po otrzymaniu dokumentu support HRnest dokona zmiany i potwierdzi operację zwrotnie.

W obu przypadkach zmiana jest realizowana w najszybszym możliwym czasie po weryfikacji zgłoszenia.

W razie pytań prosimy o kontakt z działem Customer Success.