Dodając nowy wniosek w systemie HRnest, otwiera się strona formularza, na której widoczna jest m.in. lista rodzajów wniosków. Listę tę można dowolnie modyfikować i dopasowywać do własnych potrzeb. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak to zrobić, postępuj według poniższych kroków.
Krok 1
Z menu bocznego wybierz Konfiguracja, następnie przejdź do Typy wniosków na kafelku Urlopy.
Krok 2
W pierwszej zakładce – Typy wniosków – widoczne są wszystkie rodzaje wniosków dostępnych na Twoim koncie. Korzystając z opcji ulokowanych w ostatniej kolumnie, możesz wybrany wniosek usunąć z listy, edytować lub zobaczyć jego szczegóły.
Krok 3
Klikając w niebieską ikonę Edycji przy wybranym typie wniosku, masz możliwość dokonania ustawień takich jak: wskazanie grupy pracowników, dla której dany wniosek będzie dostępny, określenie rodzaju limitu, możliwość wyłączenia obiegu dokumentu i wiele innych. Wprowadzone zmiany zatwierdź przyciskiem Zapisz.
Krok 4
W celu dodania nowego typu wniosku, kliknij w przycisk + Dodaj nowy typ wniosku.
Krok 5
W formularzu, który Ci się wyświetlił wybierz rodzaj wniosku i określ jego parametry takie jak: rodzaj umowy, rodzaj limitu, dodatkowy opis itp. Na koniec kliknij Dodaj.
Uwaga! Jeśli na liście wyboru typów wniosku nie widzisz tego, którego potrzebujesz – skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub poprzez czat.