Integracja ze Slackiem
Bądź na bieżąco z Twoimi urlopami bezpośrednio na Slacku
Zalety integracji
Będziesz otrzymywać na Slacku powiadomienia o zmianach statusu Twoich wniosków
Będziesz na bieżąco z wnioskami Twoich pracowników, które wymagają zatwierdzenia
Zaoszczędzisz czas, który tracisz na przełączanie się pomiędzy aplikacjami
Jak zintegrować HRnest ze Slackiem?
Integracja wymaga aktywnego konta w systemie HRnest.
Konto Działu kadr (administracyjne)
1. Zaloguj się do HRnest jako Dział kadr (konto administracyjne) – jeśli nie masz jeszcze takiego konta, możesz skorzystać z bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego.
2. Przejdź do ustawień konta (pozycja „Konfiguracja” w lewym menu) i wybierz kafelek „Integracje”.


3. Naciśnij przycisk „Włącz” w zakładce „Integracja ze Slackiem”.
Konto pracownika
1. Zaloguj się do systemu HRnest.
2. Przejdź do ustawień konta (pozycja „Konfiguracja” w lewym menu) i naciśnij przycisk „Włącz” w zakładce „Integracja ze Slackiem”.


3. Zaloguj się do Twojego konta w Slacku.
4. Kliknij “Authorize”, by pozwolić nam na wysyłanie wiadomości do kanału HRnest.


5. Wyślij testową wiadomość (klikając w przycisk „Wyślij testową wiadomość”), by sprawdzić poprawność ustawień. Jeśli otrzymasz wiadomość „Test” na Slacku, wszystko jest ustawione poprawnie i od teraz będziesz otrzymywał nasze powiadomienia o zmianach statusu Twoich wniosków.
Jeśli chcesz zrezygnować z powiadomień na Slacku, naciśnij przycisk „Wyłącz” w zakładce „Integracja ze Slackiem”.
Konto Działu kadr (administracyjne)
Konto Działu kadr (administracyjne)
Zaloguj się do swojego konta Działu kadr i przejdź do ustawień (pozycja „Konfiguracja” w lewym menu). Wybierz kafelek „Integracje”, a następnie zakładkę „Integracja ze Slackiem”.
Jak mogę wyłączyć integrację
Zaloguj się do swojego konta Działu kadr i przejdź do ustawień (pozycja „Konfiguracja” w lewym menu). Wybierz kafelek „Integracje”, a następnie zakładkę „Integracja ze Slackiem”.
Konto pracownika
Jak zarządzać integracją ze Slackiem?
Zaloguj się do swojego konta i przejdź do ustawień (pozycja „Konfiguracja” w lewym menu). W zakładce „Integracja ze Slackiem” wprowadź nazwę użytkownika. Zakładka ta jest widoczna jedynie wtedy, gdy dla Twojej firmy włączona została opcja integracji.
Jak mogę wyłączyć powiadomienia na Slacku?
Zaloguj się do swojego konta i przejdź do ustawień (pozycja „Konfiguracja” w lewym menu). W zakładce „Integracja ze Slackiem” kliknij przycisk „Usuń”.
Dlaczego nie otrzymuję powiadomień o zmianach statusów wniosków?
Zaloguj się do swojego konta i przejdź do ustawień (pozycja „Konfiguracja” w lewym menu). W zakładce „Integracja ze Slackiem” sprawdź, czy wprowadziłeś/aś prawidłową nazwę użytkownika. Kliknij w przycisk „Wyślij testową wiadomość”, by sprawdzić prawidłowość ustawień. Jeśli otrzymasz wiadomość „Test” na Slacku, wszystko jest ustawione poprawnie.
