Rejestracja nadgodzin bez pomyłek
Rejestruj nadgodziny w aplikacji HRnest. Generuj raporty i oznaczaj opłacony nadliczbowy czas pracy. Dopasuj system do sposobu rozliczania nadgodzin w Twojej firmie. Pozbądź się comiesięcznego obowiązku żmudnego liczenia nadgodzin i skup się na tym, co naprawdę ważne – rozwój Twojej firmy.

- Szybko i bezbłędnie rozliczaj nadgodziny
- Generuj szczegółowe raporty czasu pracy
- Zintegruj HRnest z programem K-P, z którego korzystasz
Jak poradzić sobie z nadgodzinami?
Praca w systemie nadgodzin może sprawić pracodawcy spory kłopot. Nietrudno pogubić się w obliczeniu nadliczbowego czasu pracy dla poszczególnych pracowników. To z kolei powoduje nieprawidłowości w rozliczaniu dodatkowych godzin – a wtedy mogą zacząć się prawdziwe kłopoty.
Chcemy pomóc Ci uniknąć tego problemu. Dlatego w HRnest stworzyliśmy system, który zautomatyzuje uciążliwy obowiązek ewidencji dodatkowego czasu pracy i zapobiegnie wystąpieniu nieprawidłowości.
W HRnest jest przejrzysta ewidencja czasu pracy. Tutaj są jasno przestawione nadgodziny, rejestracja czasu pracy jest intuicyjna, istnieje także możliwość odbierania nadgodzin – co dla naszej firmy również jest bardzo ważną funkcją.

Zuzanna Rumińska
Specjalista HR, Syderal
Aplikacja HR dopasowana do Twojej firmy
Do wyboru masz aż 3 systemy rozliczania nadliczbowego czasu pracy:
- Odbiór dni wolnych za nadgodziny
- Opłacanie przepracowanych nadgodzin
- Przepisywanie nadgodzin do puli godzin w kolejnym miesiącu
Dopasuj HRnest do sposobu działania Waszej firmy. Zapewnij sobie i pracownikom spokój o rozliczanie wszystkich nadgodzin i nie narażaj się na konflikty w zespole.
Dni wolne za nadgodziny
HRnest sam da Ci znać, kto z pracowników pracował ponad normę. Wszystkie zarejestrowane nadgodziny są odpowiednio oznaczone – więc nie uda Ci się ich przegapić!
Nie musisz też pilnować, że umkną Ci sytuacje, kiedy pracownik odbiera nadgodziny, np. w formie dnia wolnego. Kiedy pracownik zdecyduje się na odbiór nadgodzin poprzez złożenie wniosku urlopowego o wolne za nadgodziny – HRnest automatycznie odejmie ilość godzin odebranych od puli wszystkich przepracowanych godzin w danym miesiącu.
Nadgodziny
Nie musisz już ręcznie przepisywać nadgodzin do puli godzin kolejnego miesiąca. HRnest robi to za Ciebie! Układając grafiki w HRnest, możesz aktywować funkcję automatycznego przepisywania nadliczbowych godzin na poczet kolejnego okresu rozliczeniowego.
Nadgodziny w delegacji
Ręczne rozliczanie nadgodzin w trakcie podróży służbowej może przyprawiać o ból głowy. Z HRnest cały proces to dosłownie kilka kliknięć.
Dzięki funkcji rejestracji czasu pracy dostępnej dla każdego pracownika – nie musisz pilnować już, czy pracownik na pewno przekazał Ci wszystkie informacje dotyczące przepracowanej liczby godzin.
Wystarczy, że zarejestruje swój czas pracy w trakcie delegacji w HRnest – odpowiednia ilość nadgodzin zostanie doliczona do raportu czasu pracy automatycznie. Po Twojej stronie zostanie tylko przekazanie raportu do rozliczenia.
Dodatkowe konto HR dla księgowości firmowej – bez dodatkowych opłat
Uprość księgowanie czasu pracy w firmie z dodatkowym kontem HR. Nie wliczy się ono do puli wszystkich kont pracowniczych – więc nie zapłacisz za nie dodatkowo! HRnest ułatwia Ci zarządzanie firmą także w obszarze księgowości. Dzięki stworzeniu dodatkowego konta HR nie musisz pamiętać o comiesięcznym wysyłaniu raportów z HRnest do księgowości – Twój księgowy sam może znaleźć potrzebne informacje i szybciej poradzić sobie z rozliczaniem czasu pracy w Twojej firmie.
Integracje z programami K-P
Eksportuj dane z aplikacji HRnest do najpopularniejszych programów kadrowo-płacowych:
- Enova365
- Optima
Lub wybierz opcję eksportu raportów czasu pracy do Excela lub pliku PDF. Zdecyduj, czy wyeksportowana ewidencja ma zostać uproszczona, czy chcesz zachować pełny zakres informacji.
Rozliczanie nadgodzin w aplikacji?
Z HRnest to możliwe. Wersja mobilna HRnest posiada taką samą funkcjonalność jak desktopowa – do wszystkich informacji na temat czasu pracy w Twojej firmie masz dostęp z każdego urządzenia z dostępem do internetu.