Każdy pracownik zyskuje na HRnest
Twoja firma nie istniałaby bez Twoich pracowników. Dzięki ich działaniom wszystko jest w stanie funkcjonować i rozwijać się każdego dnia.
Właśnie dlatego HRnest stworzone jest dla wszystkich! Dzięki naszemu systemowi zyskuje szef, kierownictwo, ale także każdy inny pracownik, a nawet zewnętrzni partnerzy. Jak? Przekonasz się o tym już niedługo.
Na szczęście, żeby ukończyć Akademię, nie musisz dodawać tutaj danych swoich pracowników – przygotowaliśmy dla Ciebie fikcyjną firmę, którą będziesz zarządzać. Dzięki temu będziesz również mógł zobaczyć większy zakres działań – ponieważ HRnest odpowiada na potrzeby na każdym szczeblu.
Witaj w swojej firmie!
Jesteś właścicielem jednego z międzynarodowych oddziałów firmy, zajmującej się produkcją i dystrybucją papieru i akcesoriów biurowych – Dunder Mifflin.
Twój oddział składa się z 6 pracowników (oprócz Ciebie) oraz z 5 działów. Dobry szef powinien poznać swoich pracowników nieco bliżej. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótki opis każdej osoby, dzięki którym dowiedz się jakie pełnią zadania oraz w czym pomoże im HRnest!
Poznaj swój zespół
Zacznijmy od działu sprzedaży. Składa się on z 2 pracowników: Jima i Dwighta.
Jim to inteligentny facet, z całkiem sporym poczuciem humoru. Czasem zamiast pracować robi psikusy swojemu koledze z działu – Dwightowi. Często także smoli cholewki do Office Managerki – Pam. Niestety nie zawsze mu się to udaje i żeby poradzić sobie z urażoną dumą, najczęściej prosi o urlop na żądanie.
Dwight – jest Twoim najlepszym sprzedawcą! To facet z dużymi ambicjami, ogromnym samozaparciem i… nieco mniejszym dystansem do siebie 😉 Jako jedyny w biurze pracuje na własnej działalności. Praktycznie nie zgłasza niedostępności, za to bardzo chętnie bierze udział w wielu wyjazdach służbowych!
Pam to Twoja Office Managerka. Nieco skryta, ale bardzo pracowita osoba. Często zdarza jej się pracować w systemie nadgodzin, których do tej pory nie umiała dobrze ewidencjonować. Ma nadzieję, że HRnest jej w tym pomoże.
Kelly zajmuje się obsługą klienta. Jak sama przyznaje, jest sporą gadułą, co wpływa na jej efektywność w trakcie pracy. Zależy jej na dobrym planowaniu i ewidencjonowaniu czasu pracy… Inaczej mogłaby przegadać cały dzień. 😉
Angela to firmowa księgowa. Bardzo skrupulatna i nieco oschła osoba. Dość trudno znosi krytykę i własne pomyłki – liczy na to, że HRnest ułatwi jej pracę i zmniejszy ryzyko popełnienia błędu w prowadzeniu księgowości firmowej.
Ostatnim pracownikiem jest Creed… I szczerze mówiąc – nikt nie wie o nim zbyt wiele, podobnie jak on sam. Ma całkiem spore problemy z pamięcią (ze względu na pewne szaleństwa w młodości) i na pewno przydałoby mu się system powiadomień, dzięki któremu będzie pamiętał o ważnych firmowych sprawach.
I tym sposobem masz już wstępny ogląd na sytuację Twojej firmy. Nie martw się – wraz z kolejnymi rozdziałami Akademii, będziesz poznawać bliżej swoich pracowników, a także ich wyzwania i problemy. HRnest ma odpowiedź na każdą z nich!
Na początek zaczniemy od czegoś prostego i całkiem przyjemnego… Co to będzie? Przejdź do kursów i rozpocznij od tego co najbardziej Cię interesuje!