Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Stały dostęp do informacji o swoich umowach, badaniach lekarskich i szkoleniach BHP
Informacja o dostępnych zasobach
Informacja o kompetencjach pracowników
Wnioski pracownicze
Czytelny kalendarz z datami kończących się dokumentów
Dwie wersje językowe
Możliwość eksportu danych do Excela
Powiadomienia e-mail
Wersja mobilna
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%.
Nie znalazłeś pakietu odpowiedniego dla siebie?
Napisz do nas wiadomość na biuro@hrnest.pl lub zadzwoń: +48 572 581 991, +48 514 521 492
Odpowiedzi na najczęstsze pytania:
Nie, limit kont pracowników dotyczy jedynie aktywnych kont. Nie stosujemy ograniczeń odnośnie liczby kont byłych pracowników. Konta, które zostały zablokowane (pracownik zakończył współpracę), ponownie wracają do puli kont do wykorzystania w ramach limitu.
Każdy nowo zarejestrowany użytkownik HRnest.pl przez 21 dni ma możliwość bezpłatnego testowania aplikacji. Opcja ta dostępna jest dla wszystkich pakietów i uruchamiana automatycznie. W celu dalszego korzystania z usługi (po okresie testowym), należy w panelu wprowadzić dane do faktury lub powiadomić nas o tym. Użytkownik w każdym momencie trwania okresu testowego może zrezygnować z dalszego korzystania z aplikacji.
Każdy użytkownik ma możliwość zmiany pakietu na wyższy w trakcie trwania okresu abonamentowego. Wystarczy przesłać do nas dyspozycję zmiany na adres pomoc@hrnest.pl. Wyższy pakiet zostanie aktywowany po dokonaniu dopłaty do wartości wyższego abonamentu (kwota dopłaty wyliczona zostanie z uwzględnieniem wartości opłaconego już abonamentu oraz liczby dni pozostałych do końca trwania abonamentu).
Ceny pakietów uzależnione są od liczby pracowników, którzy będą korzystać z aplikacji. Na adres e-mail podany w trakcie rejestracji przesłana zostania faktura proforma wraz z wszystkimi danymi dotyczącymi płatności. Płatność należy uregulować dokonując przelewu bankowego na wskazany numer konta. Faktura VAT zostanie wysłana pocztą po zaksięgowaniu wpłaty.
Dane firmy do faktury VAT należy wprowadzić w panelu Ustawienia konta Działu kadr. Należy tego dokonać najpóźniej w ostatnim dniu okresu testowego. Na ich podstawie zostanie wystawiona faktura proforma oraz faktura VAT.
Do pełnego korzystania z systemu HRnest.pl potrzebny jest komputer z dostępem do internetu i zainstalowaną aktualną przeglądarką internetową (IE, Chrome, Safari, Firefox, Opera).
Dołączając do nas sadzisz 10m2 Lasu Na Zawsze!
Wspólnie z fundacją Las Na Zawsze powiększamy obszary lasów w Polsce. O naszej współpracy przeczytasz tutaj.