Rejestrowanie czasu pracy
oraz grafiki pracy online
Wprowadź wygodny system rejestracji czasu pracy w Twojej firmie. Twórz grafik pracy dla całego zespołu i miej wgląd do obecności pracownika w czasie rzeczywistym. Wybierz system rejestracji czasu pracy online dopasowany do każdego trybu pracy, w tym pracy zdalnej.
Wyliczaj i rozliczaj nadgodziny, śledź czas realizacji projektów i generuj niezbędne raporty.
- 30 dni za darmo
- Bez karty płatniczej

Usprawnij rejestrację czasu pracy
Wybierz spośród pięciu metod rejestracji i ewidencji czasu pracy. Dopasuj narzędzie do sposobu, w jaki działa Twoja firma i ustaw różne metody dla różnych zespołów lub pracowników.
Zdecyduj, jak rejestrować czas pracy korzystając z różnych metod:
system Start/Stop,
elektroniczna lista obecności,
automatyczna rejestracja czasu pracy,
rejestrator godziny wejścia i wyjścia pracownika w postaci aplikacji skanującej kody QR,
wskazywanie przepracowanego czasu pracy pracowników (także przez przełożonych i dział HR)
HRnest obsługuje podstawowy, równoważny oraz zadaniowy system czasu pracy i sam przelicza liczbę wypracowanych godzin.
System kontroli dostępu pozwala zablokować możliwość rejestracji czasu pracy wstecz, co zachęci pracowników do punktualnego i systematycznego uzupełniania listy obecności.
Rejestruj czas pracy przez kody QR
Zamień dowolne urządzenie z dostępem do Internetu w wygodny rejestrator czasu pracy.
HRnest QR Terminal to aplikacja mobilna do kontroli czasu pracy na tablecie lub smartfonie.
Nadaj kody QR pracownikom – wydrukuj lub udostępnij, aby rejestrowali czas rozpoczęcia i zakończenia pracy.
Możesz zweryfikować poprawność ewidencji zdjęciami wykonanymi przy rejestracji czasu pracy.


Grafik pracy w kilka kliknięć
Zadbaj o płynność pracy i w kilka chwil przygotuj odpowiednie grafiki pracy dla wybranych zespołów lub pojedynczych pracowników w Twojej firmie.
Porównuj liczbę wypracowanych godzin z założonym planem. HRnest automatycznie wyliczy nadgodziny i dopilnuje, aby ewidencja czasu pracy była zgodna z kodeksem pracy.
Z łatwością twórz zestawienia zarejestrowanego czasu pracy, wykonania założonych harmonogramów i podsumowania opłaconych nadgodzin.
Testuj przez 30 dni. Bez zobowiązań.
Kontroluj liczbę nadgodzin w firmie
Zależy Ci na przejrzystej ewidencji czasu pracy? System RCP HRnest pozwala na automatyzację kontroli czasu pracy pracowników i usprawnia przepływ informacji między pracownikami a działem HR.
HRnest automatycznie wylicza saldo przepracowanych godzin, a w przypadku wystąpienia nadgodzin – pozwala na ich opłacenie pracownikowi lub odebranie za nie dni wolnych.
Harmonogramy czasu pracy dają wgląd w wypracowane nadgodziny, dzięki czemu przy akceptacji wniosków urlopowych pracownika możesz odjąć jego czas wolny właśnie z nadgodzin.


Przypisuj czas pracy do projektów
Przydzielaj zadania działom lub poszczególnym pracownikom.
Stwórz projekt do realizacji i sprawdzaj ilość przeznaczonego na nie czasu. Porównuj czas zaplanowany z otrzymanymi rezultatami.
Planuj przyszłościowe działania i zadania, opierając się na rzetelnych danych. Zwiększ efektywność pracowników i ułatw sobie fakturowanie klientów.
Generuj niezbędne raporty i eksportuj dane kilkoma kliknięciami
Wygodnie przeglądaj dane dotyczące czasu pracy i generuj raporty wykonania założonych harmonogramów jednym kliknięciem.
System kontroli czasu pracy na bieżąco synchronizuje dane o obecnościach pracowników, dzięki czemu zawsze masz aktualny obraz sytuacji.
Pełną i uproszczoną ewidencję czasu pracy możesz bezproblemowo wyeksportować do Excela lub pliku PDF.

Korzyści dla całej firmy
Pracownik
- Korzystaj z narzędzia do ewidencji czasu pracy i nieobecności
- Zyskaj przejrzysty grafik pracy
- Miej wgląd do przepracowanych godzin w danym miesiącu
- Zarządzaj czasem pracy w projekcie
Dział kadr
- Ustalaj grafiki pracy dla pracowników i działów
- Oznaczaj zapłacone nadgodziny (z podziałem na dobowe i średniotygodniowe) oraz godziny nocne
- Narzędzie do generowania raportów czasu pracy (z możliwością eksportu danych do Excela)
Firma
- Wprowadź czytelny elektroniczny system ewidencji czasu pracy
- Załóż kalendarz z godzinami pracy wszystkich pracowników (z zaznaczonymi urlopami)
- Kontroluj zaangażowanie pracowników w wykonywanie ustalonych harmonogramów
- Pracuj metodą projektową
HRnest dla przedsiębiorstw
Zespół wsparcia klienta
Wszystkim klientom zapewniamy pełne wsparcie techniczne i pomoc naszych konsultantów na każdym etapie użytkowania narzędzia.
Wszystkie formy zatrudnienia
Zatrudniasz na umowę o pracę, umowę cywilnoprawną czy B2B? HRnest obsługuje je wszystkie.
6 wersji językowych
Pracujesz w międzynarodowym zespole? Korzystaj z polskiej, angielskiej, niemieckiej, hiszpańskiej, francuskiej i rosyjskiej wersji, dostępnych dla wszystkich kont.
Łatwy eksport danych
Kilkoma kliknięciami eksportuj dane do Excela, plików PDF, i-Cal oraz do najpopularniejszych programów kadrowo-płacowych.
Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej
Twoje dane są bezpieczne. Korzystamy z najlepszych serwerów – Microsoft® Azure® – zgodnych ze światowymi i branżowymi standardami, w tym RODO.
Ułatwienia dla HR, menadżerów i pracowników
HRnest ułatwia pracę każdej z tych grup, oszczędzając czas i zapewniając lepsze planowanie oraz przejrzystość procesów.
Integracje, które oszczędzają pracy
Kilkoma kliknięciami eksportuj dane do najpopularniejszych programów kadrowo-płacowych. Zintegruj się z kalendarzem Outlooka lub Gmaila. Zaprojektuj integrację z własnym systemem dzięki dostępowi do API.

Loguj się z dowolnego miejsca
Niczego nie musisz instalować. Wystarczy przeglądarka i dostęp do Internetu w telefonie, aby w pełni korzystać z HRnest.
Rejestracja czasu pracy online – popularne pytania
Rejestracja czasu pracy online to proces, w którym pracownicy wprowadzają swoje godziny pracy w systemie internetowym. Dzięki temu pracodawcy mogą śledzić, kiedy i ile czasu pracownicy spędzają na pracy, a pracownicy mogą łatwo i wygodnie zapisywać swoje godziny pracy. Przy pomocy systemu online możesz korzystać z systemu HR na dowolnym urządzeniu, za pomocą otrzymanego loginu i hasłu.
Istnieją różne metody rejestracji czasu pracy online, w zależności od preferencji pracodawcy i rodzaju pracy. Najpopularniejsze metody to: wpisywanie czasu pracy ręcznie w aplikacji, system start/stop, korzystanie z rejestracji przy pomocy kodów QR, a to wszystko przy wykorzystaniu zarówno komputerów, jak i urządzeń mobilnych.
Tak, system RCP online umożliwia automatyczne rozliczanie nadgodzin, system wylicza saldo przepracowanych nadgodzin i pozwala na ich opłacenie lub odebranie za nie wolnego.
Tak, system RCP online umożliwia przypisywanie czasu pracy do projektów. Dzięki temu pracodawcy mogą śledzić, ile czasu pracownicy spędzają na poszczególnych projektach, co ułatwia zarządzanie projektem i kontrolowanie kosztów.
Tak, system RCP online automatycznie generuje raporty dotyczące czasu pracy, które zawierają pełną informacje o ewidencji czasu pracy, czasie poświęconym na poszczególne projekty oraz rozliczeniach wynagrodzeń. Dzięki temu pracownicy i pracodawcy mają pełną kontrolę nad czasem pracy.
Umów bezpłatną prezentację
Poznaj wszystkie funkcje systemu HRnest, przez które przeprowadzi Cię nasz konsultant.
Uruchom wersję próbną
Wypróbuj HRnest za darmo przez 30 dni, bez zobowiązań i dodawania karty płatniczej.