FAQ

1. HRnest jako narzędzie

Jest systemem działającym jako SaaS (Software as a service), z którego korzysta się na zasadzie subskrypcji. To narzędzie obsługuje 4 moduły i pomaga w usprawnieniu procesów HR w firmach od 5 do 1000 pracowników.

HRnest posiada 4 moduły: Urlopy, Czas pracy, Delegacje i Kartoteka. W każdym z nich znajdują się usprawnienia dotyczące danego zakresu działań HR. Moduł Urlopy jest modułem bazowym i nie można go anulować.

Testowanie zaczyna się od założenia darmowego konta. Po podaniu wstępnych, niezobowiązujących informacji można przez 14 dni testować wszystkie możliwości HRnest.

Cena narzędzia zależy od ilości pracowników oraz wybranych modułów. Dodatkowym czynnikiem jest także wybranie okresu – wykupując HRnest na rok zyskuje się ok. 20% zniżki.  

2. Sprawy techniczne

HRnest działa na komputerach i urządzenie mobilnych z dostępem do internetu (smartfon, tablet). Narzędzie otwiera się poprzez zainstalowaną przeglądarką internetową (Chrome, IE, Safari, Firefox czy Opera).

System łączy się z wieloma programami Kadrowo-Płacowymi. Posiada także integracje z Kalendarzami (Outlook czy Gmail) oraz aplikacją Slack, z której możesz bezpośrednio wykonywać działania systemowe.

Tak, HRnest posiada API, dzięki któremu połączysz system z własnymi aplikacjami.

Tak, system można otworzyć również na wszystkich urządzeniach mobilnych z dostępem do internetu. Nie trzeba nawet pobierać aplikacji! Wystarczy wbudowana przeglądarka internetowa.

Dzięki wygodnym szablonom, przygotowanym w arkuszu Excel, przeniesienie danych MŚP zajmuje około jednego dnia. Pracownicy mogą korzystać z HRnest od razu po otrzymaniu loginu.  

3. Proces wdrożenia

Tak, w każdej chwili możesz liczyć na nasze wsparcie – wszelkie pytania można zadawać drogą mailową, telefonicznie, na czacie lub poprzez formularz na stronie https://hrnest.pl/kontakt. 

Tak. W trakcie okresu testowego nie musisz podawać prawdziwych danych. Gdy zdecydujesz się na korzystanie z usługi wystarczy zarejestrować nowe konto i tam wprowadzić dane dotyczące faktury.

Okres testowy wygasa po 14 dniach. Otrzymasz powiadomienie, które przypomni Ci, że ten czas dobiega końca. Jeśli nie uzupełnisz danych do faktury, konto zostanie zdezaktywowane. 

Nie, aby rozpocząć korzystanie z usługi należy zdecydować się na subskrypcję.

Tak, przygotowaliśmy gotowe, przejrzyste szablony w powszechnie znanym narzędziu Excel. Dzięki temu przeniesienie wszystkich danych w MŚP zajmuje około jednego dnia.

4. Proces zakupu

System HRnest posiada model subskrypcyjny. Płatności można dokonywać kwartalnie bądź rocznie.

Nie, limit kont Pracowników dotyczy jedynie aktywnych kont. Ilość kont byłych pracowników nie ma ograniczeń. Konta, które zostały dezaktywowane ponownie wracają do puli kont do wykorzystania w ramach limitu.

Tak. Zmiana pakietu na niższy jest uwzględniana dopiero w następny okresie rozliczeniowym. Wyższy pakiet zostaje aktywowany po dopłaceniu do wyższego abonamentu.

Tak, w dowolnej chwili możesz zmienić ilość wykorzystywanych modułów. Moduł Urlopy jest jednak podstawowy i nie można go anulować. Można natomiast dodać Delegacje, Kartotekę bądź Czas Pracy w dowolnych kombinacjach.

Nie, konto Kierownika jest traktowane jako aktywne konto Pracownika, natomiast konta Działu Kadr nie są w ogóle wliczane do puli kont i są darmowe.

Nie, w cenniku zawarte są kwoty netto. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%.

Zakupu dokonuje się na kwartał bądź rok. Po nieprzedłużeniu subskrypcji umowa wygasa.   

5. Panel pracownika

System działa w 6 językach: polskim, angielskim, francuskim, rosyjskim, hiszpańskim i niemieckim.

HRnest jest bardzo prosty w obsłudze na każdym urządzeniu. W wyjątkowych sytuacjach można utworzyć w firmie stanowisko z dostępem do komputera/smartfona, bądź rejestrować czas z poziomu konta kierownika. Loginy, hasła czy kody QR można także za pomocą jednego przycisku wydrukować prosto z systemu.

Tak, system oraz integracje z kalendarzami dopasowane są do pracowników pracujących w różnych strefach czasowych.  

Tak, aczkolwiek jest on znacznie bardziej ograniczony. Wszystkie działania zostały uproszczone tak, aby każdy pracownik w jak najmniejszej ilości kroków wykonał niezbędną czynność.  

6. Bezpieczeństwo

Korzystamy z najlepszych serwerów – Microsoft® Azure®, zgodnych ze światowymi i branżowymi standardami, w tym również RODO. Używamy także szyfrowania, kopii zapasowych oraz posiadamy Inspektora Ochrony Danych. Aby dowiedzieć się więcej przejdź na naszą stronę bezpieczeństwa.

Tak, system tworzy automatyczne raporty z wszystkimi niezbędnymi danymi. HRnest informuje także, które dokumenty wymagają przygotowania w wersji papierowej.

Niestety nie. Zgodnie z polskim prawem niektóre dokumenty należy przechowywać w wersji papierowej. Jest ich niewiele, a system poinformuje Cię, które z nich powinny zostać tak przygotowane.

Dane zostają usunięte z naszego systemu 

Wypróbuj!

Testuj przez 14 dni za darmo.

Bez zobowiązań.