FAQ
1. Dla kogo jest system HRnest?
Dla firm z różnych branż
Naszymi Klientami są firmy usługowe, transportowe, logistyczne, budowlane, telekomunikacyjne, informatyczne, agencje reklamowe i wiele innych!
Dla firm różnej wielkości
Zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego. Z systemu HRnest korzystają zarówno korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i jednostki budżetowe.
Dla firm o różnych formach zatrudnienia
Zatrudniasz na umowę o pracę, umowę cywilno-prawną czy B2B? System HRnest obsługuje każdą z tych form.
Dla tych, którzy cenią czas swój i swoich Pracowników
Począwszy od rejestracji w systemie, poprzez użytkowanie, na płatności kończąc. To też usprawnienie obiegu dokumentów i dużo zaoszczędzonego czasu – wszystko można zrobić online.
Dla tych, którzy cenią sobie szybką i merytoryczną pomoc
Wszelkie pytania możesz zadawać drogą mailową, telefonicznie lub na czacie, odpowiemy na nie tak szybko, jak jest to możliwe.
Dla tych, którzy nie lubią instalowania dodatkowych aplikacji
Nasz system nie wymaga instalowania żadnych aplikacji, wystarczy urządzenie z dostępem do internetu.
Dla tych, którzy cenią sobie kompleksową obsługę
System HRnest to obecnie cztery moduły, które cały czas rozwijamy!
Dla tych, dla których liczy się bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo Twoich danych to dla nas najwyższy priorytet. Więcej przeczytasz na https://hrnest.pl/bezpieczenstwo.
Dla międzynarodowych zespołów, które mają swoje oddziały w Polsce i za granicą
Mamy aż 6 wersji językowych systemu, dostępnych dla wszystkich typów kont!
Dla tych, dla których liczy się dbałość o środowisko
System HRnest to znaczna oszczędność papieru.
2. Wymagania techniczne
Do pełnego korzystania z systemu HRnest potrzebny jest komputer lub urządzenie mobilne (tablet, smartfon) z dostępem do internetu i zainstalowaną aktualną przeglądarką internetową (IE, Chrome, Safari, Firefox, Opera).
Jak najbardziej, system HRnest jest w pełni przystosowany do obsługi na urządzeniach mobilnych – wystarczy dostęp do internetu i mobilna przeglądarka (np. Chrome, Safari, Firefox, Opera). Żeby przyspieszyć korzystanie z systemu, zachęcamy do dodania skrótu na ekranie głównym smartfona.
Do obsługi konta Pracownika nie jest potrzebny adres e-mail, wystarczy login i hasło. Samo konto zakłada administrator systemu w danej firmie (np. Dział kadr). Adres e-mail przydaje się w dwóch przypadkach – kiedy Pracownik chce otrzymywać powiadomienia dotyczące złożonych wniosków bądź w sytuacji, kiedy nie pamięta loginu lub hasła.
Istnieje kilka rozwiązań w takiej sytuacji. Pracodawca może utworzyć stanowisko robocze z komputerem bądź tabletem, z którego Pracownik będzie mógł korzystać, żeby wystawić wniosek urlopowy lub rozliczyć delegację. Istnieje również możliwość, żeby to Przełożony wystawiał wnioski za swoich Pracowników. Jeżeli jednak Pracownik chciałby robić to samodzielnie, może to zrobić z każdego innego miejsca, np. z domu.
Jak najbardziej, system HRnest znajduje się w chmurze, co oznacza, że można mieć do niego dostęp z każdego miejsca i dowolnego urządzenia, warunkiem jest jedynie dostęp do internetu.
Staramy się, by konfiguracja była możliwie szybka i prosta. Z naszego doświadczenia wynika, że np. w firmie średniej wielkości, konfiguracja zajmuje około jednego dnia.
System HRnest umożliwia następujące integracje: Symfonia Kadry i Płace, Comarch ERP Optima, Enova, iCal, Slack, SAP, Google Calendar. Jeśli potrzebujesz jakiejś konkretnej integracji, napisz do nas wiadomość na kontakt@hrnest.pl lub zadzwoń +48 572 581 991, +48 514 521 492.
3. Okres testowy
Każdy nowo zarejestrowany użytkownik HRnest przez 30 dni ma możliwość bezpłatnego testowania aplikacji. Opcja ta dostępna jest dla wszystkich pakietów i jest uruchamiana automatycznie. W celu dalszego korzystania z usługi (po okresie testowym), należy w panelu wprowadzić dane do faktury lub powiadomić nas o tym. Użytkownik w każdym momencie trwania okresu testowego może zrezygnować z dalszego korzystania z aplikacji.
Tak, w każdej chwili możesz liczyć na nasze wsparcie – wszelkie pytania można zadawać drogą mailową, telefonicznie, na czacie lub poprzez formularz na stronie https://hrnest.pl/kontakt – odpowiemy na nie tak szybko, jak jest to możliwe.
Nie, konto nie przechodzi automatycznie w płatną wersję. Pod koniec okresu testowego skontaktujemy się z Tobą, żeby poznać Twoją opinię na temat działania aplikacji, a także decyzję, czy chcesz z nami pozostać. Wówczas, w celu dalszego korzystania z usługi, należy wprowadzić w panelu dane do faktury lub powiadomić nas o tym (wystarczy przesłać do nas dyspozycję zmiany na adres kontakt@hrnest.pl).
4. Płatności
Ceny pakietów uzależnione są od liczby Pracowników, którzy będą korzystać z systemu. Możesz to sprawdzić w cenniku na naszej stronie https://hrnest.pl/cennik. Na podany w trakcie rejestracji adres e-mail zostanie przesłana faktura proforma wraz z wszystkimi danymi dotyczącymi płatności. Płatność należy uregulować, dokonując przelewu bankowego na wskazany numer konta. Po zaksięgowaniu wpłaty, na ten sam adres e-mail zostanie przesłana faktura VAT.
W systemie HRnest można dokonywać płatności kwartalnie lub rocznie.
Dane firmy do faktury VAT należy wprowadzić w panelu Ustawienia konta Działu kadr. Należy tego dokonać najpóźniej w ostatnim dniu okresu testowego. Na ich podstawie zostanie wystawiona faktura proforma oraz faktura VAT.
Nie, limit kont Pracowników dotyczy jedynie aktywnych kont. Nie stosujemy ograniczeń odnośnie do liczby kont byłych Pracowników. Konta, które zostały zablokowane (Pracownik zakończył współpracę), ponownie wracają do puli kont do wykorzystania w ramach limitu.
Jesteśmy zwolennikami prostoty i minimalizmu. Dlatego podczas zakładania konta zostaniesz poproszony o akceptację regulaminu usługi wraz z elektroniczną wersją umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych [zobacz]. Na tym kończą się formalności. Jeśli jednak zależy Ci na papierowej wersji tej umowy, powiadom nas o tym.
Każdy użytkownik ma możliwość zmiany pakietu na wyższy w trakcie trwania okresu abonamentowego. Wystarczy przesłać do nas dyspozycję zmiany na adres kontakt@hrnest.pl. Wyższy pakiet zostanie aktywowany po dokonaniu dopłaty do wartości wyższego abonamentu (kwota dopłaty wyliczona zostanie z uwzględnieniem wartości opłaconego już abonamentu oraz liczby dni pozostałych do końca trwania abonamentu).
Każdy użytkownik ma możliwość zmiany pakietu na niższy, ale jest on uwzględniany dopiero w nowym okresie abonamentowym. Wystarczy przesłać do nas dyspozycję zmiany na adres kontakt@hrnest.pl.
Nie, konto Kierownika jest traktowane jako aktywne konto Pracownika, natomiast konta Działu Kadr nie są w ogóle wliczane do puli kont.
Nie, to Ty decydujesz, które moduły Cię interesują. Do wyboru są trzy pakiety:
- moduł ‘Urlopy’ zawierający elektroniczne wnioski urlopowe,
- moduły ‘Urlopy’ + ‘Delegacje’ zawierający e-Wnioski urlopowe i umożliwiający rozliczanie delegacji,
- moduły ‘Urlopy’ + ‘Delegacje’ + ‘Czas pracy’ umożliwiający zarządzanie urlopami, delegacjami i czasem pracy.
Jeżeli zmienisz zdanie, możesz zdecydować się na zmianę pakietu. Natomiast jeżeli nie znalazłeś pakietu odpowiedniego dla siebie, napisz do nas wiadomość na kontakt@hrnest.pl lub zadzwoń +48 572 581 991, +48 514 521 492, postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Nie, w cenniku zawarte są kwoty netto. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%.
Tak, informacje na temat limitów Pracowników znajdziesz w naszym cenniku usług. Jeżeli Twoja firma zatrudnia więcej niż 140 osób, napisz do nas wiadomość na kontakt@hrnest.pl lub zadzwoń +48 572 581 991, +48 514 521 492, przygotujemy indywidualną wycenę.
5. Dostęp do konta
Konto może być zablokowane w sytuacji, kiedy użytkownik pięć razy poda nieprawidłowe hasło. Żeby odblokować konto, należy zaznaczyć opcję ‘Odblokowywanie konta’ [zobacz], a następnie wypełnić formularz. Wówczas na przypisany do konta adres e-mail zostanie wysłany link do odblokowania konta. W przypadku, kiedy użytkownik nie posiada adresu e-mail, powinien skontaktować się z osobą administrującą systemem w swojej firmie w celu odblokowania konta.
W tym przypadku istnieją dwa rozwiązania – użytkownik, który ma przypisany do konta adres e-mail może otrzymać maila z przypomnieniem loginu. Żeby odzyskać login, należy zaznaczyć opcję ‘Nie pamiętam loginu’ [zobacz], a następnie wypełnić formularz. Wówczas na przypisany do konta adres e-mail zostanie wysłany login. Natomiast użytkownik, który nie ma przypisanego adresu e-mail do konta, powinien skontaktować się z osobą administrującą systemem w swojej firmie w celu przypomnienia loginu.
W tym przypadku istnieją dwa rozwiązania – użytkownik, który ma przypisany do konta adres e-mail może otrzymać maila z nowym hasłem. Żeby otrzymać nowe hasło, należy zaznaczyć opcję ‘Nie pamiętam hasła’ [zobacz], a następnie wypełnić formularz. Wówczas na przypisany do konta adres e-mail zostanie wysłane nowe hasło. Natomiast użytkownik, który nie ma przypisanego adresu e-mail do konta, powinien skontaktować się z osobą administrującą systemem w swojej firmie w celu uzyskania nowego hasła.
Dostęp do systemu HRnest mogą mieć zarówno Pracownicy, Przełożeni, jak i Dział kadr. Zakres dostępu do poszczególnych sekcji w modułach zależy od osoby administrującej systemem w danej firmie. Można też tworzyć dodatkowe dostępy np. dla Biura rachunkowego.
Tak, obecnie system HRnest funkcjonuje w polskiej, angielskiej, niemieckiej, hiszpańskiej, francuskiej i rosyjskiej wersji językowej.
Tak, każdy Pracownik w firmie powinien mieć założone swoje imienne konto.
6. Bezpieczeństwo
Jak najbardziej, Twoje dane są bezpieczne. Korzystamy z najlepszych serwerów – Microsoft® Azure®, zgodnych ze światowymi i branżowymi standardami, w tym RODO.
Po zakończeniu korzystania z usługi dane z naszego systemu są usuwane.
