Wykorzystaj gotowe szablony Excel
Wiele firm obawia się wprowadzenia nowego narzędzia. Wymaga ono powierzenia oraz przeniesienia danych, a także wyszkolenia personelu.
Na całe szczęście HRnest wprowadzić możesz już w jeden dzień za pomocą gotowych szablonów Excel! Jest to zapewne znane Tobie narzędzie, dzięki czemu z łatwością przeniesiesz swoje dane do naszego systemu.
Nasza aplikacja dodatkowo jest tak prosta w obsłudze, że nie wymaga żadnych specjalnych szkoleń. Klienci najczęściej określają nasze narzędzie jako intuicyjne.
Automatyzacja HR w Twojej firmie
Współpracując z tysiącami managerów, HR-owców i właścicieli firm opracowaliśmy zestaw szybkich, zbiorczych akcji, które pozwalają zautomatyzować proces uzupełniania HRnest danymi z Twojej firmy.
Pokażemy Ci pierwszą z nich: zbiorcze dodawanie wniosków urlopowych.
Przyda Ci się ona, jeżeli chcesz dodać wcześniejsze wnioski urlopowe do HRnest. Zamiast tracić czas na wypełnianie każdego wniosku urlopowego pojedynczo, możesz skorzystać z przejrzystego pliku Excel.

Wygląda to skomplikowanie, ale uwierzcie, że przyjdzie Wam to z łatwością! Warto uwzględnić także, ile czasu zaoszczędzisz przyszłościowo – dzięki dostępną pod ręką aplikacją, prostym filtrowaniem i gotowymi zestawieniami.
Uzupełniasz w nim najważniejsze dane dotyczące wniosków, następnie przesyłasz gotowy arkusz do HRnest – a reszta dzieje się sama! System zamieni dane z arkusza na odpowiednie wnioski urlopowe, przypisze je do kont pracowników i dokona ich ewidencji.
I już!
Teraz możesz mieć podgląd do wcześniejszych wniosków urlopowych pracowników z poziomu HRnest i nie musisz przekopywać się przez segregatory pełne papierowych wniosków. Wszystko znajdziesz w zakładce Lista wniosków, którą poznałeś w poprzednich lekcjach.
Gdzie znaleźć gotowe arkusze, jak je uzupełnić i zaimplementować do systemu?
Przejdź do następnej lekcji i zobacz, jak to działa krok po kroku. Patrz uważnie! Później pomożesz Angeli dodać wnioski do systemu. 😊