HRnest ułatwia pracę na każdym stanowisku
Nasz system usprawnia procesy HR z perspektywy każdego pracownika. Za pomocą aplikacji rozwiążesz również problemy komunikacyjne jakie mogą pojawić się między nimi.
Duży zakres kontaktu zostanie ograniczony, ponieważ wiele czynności można wykonać poprzez aplikację. Jedną z nich jest także możliwość wysyłania automatycznych powiadomień i komunikatów.
W tej lekcji wytłumaczymy Ci przykładowe zastosowania każdej z nich oraz różnice pomiędzy nimi.
Powiadomienia – nie zapominaj o ważnych terminach
Moduł Kartoteka umożliwia wysyłanie dwóch rodzajów przypomnień – podstawowych powiadomień oraz własnych powiadomień.
Powiadomienia przypominają nam o zbliżających się wygasających terminach, ale również usprawniają pracę wszystkim – pracownikom i kierownikom. Ustawiliśmy przypomnienia w taki sposób, aby przełożony również był o wszystkim poinformowany.
Aldona MuszyńskaHR manager, Space of Ad

Podstawowe powiadomienia
Podstawowe powiadomienia dotyczą Umów, Badań lekarskich oraz Szkoleń BHP.
W trakcie dodawania dokumentów uzupełniasz ich datę ważności oraz wskazujesz, do kogo ma zostać wysłane przypomnienie. Możesz to także zrobić wybierając w module Kartoteka zakładkę Umowy.
Następnie klikając ikonkę niebieskiego długopisu przy wybranym dokumencie.

Po wyświetleniu się okna edycji wystarczy zatwierdzić możliwość wysyłania powiadomień oraz skonfigurować czas bądź pracowników do jakich ma ono obowiązywać.

Okno edycji pozwala także na ustawienie najważniejszych parametrów umowy oraz dodanie załączników.
Własne powiadomienia
to powiadomienia, które możesz konfigurować dowolnie. Mogą to być powiadomienia o konieczności wystawienia zaświadczenia pracownikowi, odnowienia uprawnień czy licencji na program.
Wystarczy w module Kartoteka wejść w zakładkę Własne Powiadomienia. U góry po lewej stronie znajdzie się przycisk Dodaj własne powiadomienie.

Następnie wystarczy uzupełnić okna według własnych preferencji.

Podobnie jak w przypadku powiadomień podstawowych, możesz zdecydować, kiedy powiadomienie ma się pojawić i do kogo powinno ono trafić.
Wszystkie powiadomienia w HRnest (stworzone przez Ciebie i automatyczne) są wysyłane mailowo. Dzięki temu zwiększasz pewność, że pracownik zapozna się z daną informacją.
Komunikaty – ogłaszaj ważne informacje
System HRnest daje możliwość tworzenie komunikatów, które wyświetlane będą pracownikom firmy po zalogowaniu. Jest to miejsce, w którym możesz poinformować pracowników o kwestiach dotyczących całej firmy, lub na przykład, złożyć życzenia świąteczne:

Przy komunikatach pracownicy nie otrzymują informacji drogą mailową. Jeżeli chcesz mieć pewność, że jakaś informacja zostanie przeczytana przez pracownika, lepiej wykorzystać do tego celu Własne powiadomienia.
Zarządzanie komunikatami odbywa się z poziomu konta Działu kadr.
Aby ułatwić Ci rozróżnienie obu tych komunikatów, przygotowaliśmy krótki quiz. Creed wciąż zapomina różnicę pomiędzy komunikatem a powiadomieniem w HRnest. Pomożesz mu przyporządkować poszczególne treści do właściwych rodzajów przypomnień?