Zobaczmy, jak to działa na konkretnym przykładzie:

Angela poprosiła Cię o dodatkowy budżet na zorganizowanie imprezy świątecznej dla pracowników Dunder Mifflin:

Niestety, zapomniała określić kwotę, jaką potrzebuje na zakup dodatkowych dekoracji. W tej sytuacji chcemy cofnąć wniosek do Angeli i poprosić o jego uzupełnienie. Zanim jednak klikniemy przycisk cofnięcia, w Odpowiedzi napiszmy, dlaczego wniosek został cofnięty:

Cofnięcie wniosku do pracownika nie oznacza ani jego zaakceptowania ani odrzucenia.
Angela otrzymała informację o Twojej prośbie za pomocą powiadomienia mailowego. Wniosek czekający na uzupełnienie zobaczy także na głównej stronie swojego panelu w HRnest:

Pracownik widzi status swojego wniosku oraz to, że została na niego udzielona odpowiedź.
Po otworzeniu wniosku może odpowiedzieć na Twoją prośbę, dodając stosowny komentarz w polu Odpowiedź:

Ustosunkowanie się do komentarza pracodawcy przebiega w ten sam sposób co wcześniej wysłanie odpowiedzi.