Akceptacja wniosku pracowniczego w HRnest
Jak już wiesz, moduł Kartoteka w HRnest pozwala pracownikom komunikować ich potrzeby i prośby za pomocą wniosków pracowniczych.
Kiedy pracownik złoży wniosek za pomocą swojego konta w HRnest, osoba upoważniona do zarządzania wnioskiem, od razu otrzyma stosowne powiadomienie mailowe:

Złożony wniosek zobaczysz także na głównej stronie konta Działu kadr. Pojawi się ono na dole w dziale Ostatnie zmiany w zakładce Do akceptacji:

Z prawej strony powiadomienia widnieje zielona lupka. Po kliknięciu w tę ikonę, zostaniesz przeniesiony do szczegółów konkretnego wniosku. Z tego poziomu, za pomocą jednego kliknięcia możesz podjąć decyzję odnośnie złożonego wniosku.

Zatwierdzenie lub odrzucenie wniosku to dosłownie jedno kliknięcie.
Rozpatrywanie wniosku pracowniczego
Kiedy pracownik złoży wniosek za pomocą swojego konta w HRnest, Ty możesz zareagować na trzy możliwe sposoby, wybierając jeden z proponowanych przycisków:
- Zatwierdź: Potwierdza pozytywne rozpatrzenie wniosku
- Cofnij do pracownika: Cofa wniosek do pracownika w celu uzupełnienia brakujących informacji
- Anuluj wniosek: Odrzuca wniosek pracownika
Przejdź dalej i przekonaj się jak działa to w praktyce!