Buduj zaufanie i lojalność zespołu
Sprawny obieg informacji w firmie to temat rzadko poruszany w poradnikach efektywnego prowadzenia firmy. W HRnest uważamy, że transparentność informacji zapewnia poczucie bezpieczeństwa i równości, które jest podstawą do budowania lojalności i zaufania.
Zamiast tracić na czas na pukanie do drzwi kierowników czy szukanie i drukowanie zbędnych dokumentów, może dodać je w systemie i nadać pracownikom odpowiednie uprawnienia do ich podglądu.
Stały dostęp do najważniejszych dokumentów
Teraz już wiesz, jak dodać dokumenty oraz jak udostępniać je odpowiednim pracownikom. Jeżeli pracownik ma do Ciebie pytanie związane z umową czy innymi dokumentami, nie musisz kierować się do działu kadr czy osobiście szukać odpowiedniego dokumentu w opasłych segregatorach.
Pracownik może sam, w dowolnej chwili, z dowolnego urządzenia zajrzeć do swojego konta w HRnest i znaleźć interesującą go informację.
Wygodne wyszukiwanie
System daje Ci możliwość udostępniania wszystkim pracownikom dokumentów związanych z BHP, regulaminów pracowniczych, statutu firmy, certyfikatami itp.
Również dzięki działaniu na elektronicznej kartotece pracownika możesz wykorzystać proste wyszukiwanie. Dzięki temu wystarczy, że wpiszesz jakiego dokumentu szukasz, a HRnest wyfiltruje Ci go od razu!

Udostępnione dokumenty przedstawione są w formie prostej listy z funkcją wyszukiwarki.