Cześć! 👋
Witamy Cię w kolejnym rozdziale Akademii HRnest. Tym razem, pomożemy Ci poznać i zrozumieć najważniejsze funkcje modułu Kartoteka.
Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie dzięki Akademii HRnest?
Stosy papierowych dokumentów do uporządkowania, wygasające terminy umów, badań lekarskich i uprawnień, a także niezliczona ilość pytań od pracowników – to często szara codzienność osób zajmujących się procesami HR.
W wielu firmach nie poświęca się wystarczającej uwagi usprawnieniu procesu zarządzania dokumentami, terminowości i dobrej komunikacja między działem HR a pracownikami. Wszyscy jednak wiemy jak istotne są te kwestie dla rozwoju przedsiębiorstwa i zgodności z przepisami prawa.
Poznaj bliżej swoich współpracowników
Przed Tobą interaktywne działania w systemie HRnest. Twoi współpracownicy z fikcyjnej firmy Dunder Mifflin będą towarzyszyć Ci przez cały czas. W tym kursie głównie spotkasz się z Creedem, Dwightem i Angelą.
Każdy z nich posiada swoje obowiązki, ale także… problemy, z którymi pomożesz im za pomocą systemu HRnest.
Jeśli jeszcze nie poznałeś/aś ich bliżej, przejdź do sekcji wprowadzenia i dowiedz się jak pomożesz usprawnić ich pracę dzięki HRnest!
HRnest zamienia papierowe kalendarze i dokumenty na wygodny panel zarządzania HR-em dostępny na dowolnym urządzeniu z internetem
Moduł Kartoteka w HRnest powstał, aby pomóc Ci zarządzać zespołem i obiegiem dokumentów w firmie.
Składa się on z szeregu narzędzi automatyzujących kluczowe zadania związane z HR, takie jak:
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- Onboarding pracowników
- Optymalizacja komunikacji między działem HR a resztą organizacji
- Pilnowanie terminów ważności umów, szkoleń czy badań lekarskich
W Akademii HRnest krok po kroku pokazujemy, jak przygotować Twoje konto w systemie i rozpocząć usprawnianie procesów HR – nawet w ciągu jednego dnia!
Aby ułatwić Ci ten proces, do Akademii dodaliśmy interaktywne samouczki i quizy. Pozwolą one na szybsze zrozumienie, jak poruszać się po systemie HRnest.
Jesteś gotowy?
No więc nie ma na co czekać! Przejdź do kolejnej lekcji i poznaj pierwszą kluczową funkcję HRnest – wnioski pracownicze.