Nowa zakładka Adresy w Konfiguracji na koncie Pracownika
W związku z popularnością pracy zdalnej i rosnącej ilości możliwych do wyboru przez pracowników miejsc pracy, wprowadziliśmy czytelniejszy podział adresów.
W koncie Pracownika dodaliśmy zakładkę Adresy, która jest powiązana z ustawieniami opcji Wskazywania adresów i ich rodzajów. Aby wybrać zakładkę Adresy, należy przejść ścieżkę: Konfiguracja -> Adresy.
Adresy zostały podzielone na:
- Adresy Indywidualne – mogą być przypisane zarówno przez Dział Kadr (pracownik nie ma możliwości ich edycji), jak i przez samego Pracownika.
- Adresy Globalne – są przypisywane wyłącznie przez Dział Kadr. W adresie widoczne jest kto dodał adres, jaki jest jego rodzaj oraz typ.
Dodatkowy rodzaju adresu: Praca w delegacji
Dodaliśmy nowy rodzaj adresu pracy, jest nim Praca w delegacji. Dzieli się ona na typy:
- Krajowa
- Zagraniczna
Możliwość wyboru Rodzajów adresów pracy przy rejestracji czasu pracy
W systemie pojawiła się także opcja wyboru Rodzajów adresów pracy. Z poziomu Działu Kadr możesz decydować o tym, które adresy mają się wyświetlać podczas Rejestracji czasu pracy pracownika.
Dla nowych klientów domyślnie pojawią się 3 rodzaje adresów:
- Praca w biurze
- Praca zdalna
- Praca w delegacji
Jeśli jesteś stałym klientem HRnest możesz te opcje włączyć przechodząc ścieżką: Konfiguracja -> moduł Czas Pracy -> Rejestracja Czasu Pracy. W Rodzajach adresów pracy możesz zdecydować, które z nich mają być dostępne dla użytkowników.
Dzięki temu pracownik przy okazji rejestracji czasu pracy będzie mógł wybrać adres spośród udostępnionych rodzajów.
Uwaga! Pamiętaj, aby najpierw uzupełnić docelowe adresy z poziomu konta Działu Kadr, aby pracownik mógł je wybrać przy rejestracji. Jeżeli adres dla danego rodzaju nie jest uzupełniony, nie pojawi się w momencie rejestracji czasu pracy. 🙂
Wspólna lokalizacja ustawień z iCal
Dotychczasowo ustawienia dotyczące iCal były umieszczone w kilku różnych lokalizacjach. Dotarły do nas informacje, że manewrowanie między nimi było dla klientów problematyczne.
Już teraz wszystkie te funkcje dostępne są w jednym miejscu!
Dział Kadr w zakładce Integracja -> iCal znajdzie wszystkie ustawienia dotyczące jego konta i ustawienia dotyczące kont pracowników. Wystarczy zjechać w dół strony, aby zobaczyć dostępne opcje.