Najnowsze zmiany w systemie HRnest:
Integracja ze Slackiem
Od teraz integracja ze Slackiem wskoczyła na zupełnie nowy poziom. 😊 Funkcje HRnest możesz wykonywać bezpośrednio z okna tego komunikatora.
Dzięki tej integracji usprawnisz komunikację w firmie, przyspieszysz procesy HR, a także ułatwisz pracę wszystkim, niezależnie od pełnionego w firmie stanowiska.
Już teraz poprzez integrację ze Slackiem możesz:
- Zatwierdzać i odrzucać wnioski urlopowe
- Podglądać statusy wniosków
- Rejestrować czas pracy
- Otrzymywać wszystkie niezbędne powiadomienia
- Podglądać listę osób nieobecnych w ciągu najbliższych 7 dni
- Podglądać listę osób pracujących zdalnie w ciągu najbliższych 7 dni
Nie ma już potrzeby uruchamiać aplikacji HRnest, aby wykonać te czynności!
Uwaga! 🙂
Jeśli masz już uruchomioną integrację ze Slackiem, napisz do nas na email: kontakt@hrnest.pl, aby włączyć najnowsze funkcje.
Połącz swoje konto firmowe ze Slackiem, a za pomocą komunikatora oraz 3 prostych komend, wszystkie niezbędne czynności przeniesiesz w jedno miejsce.
Przygotowaliśmy także stronę integracji, która przedstawi Ci wszystkie funkcje oraz ich działanie wraz z ich wizualizacją. Dowiedz się, za pomocą jakich komend uruchomisz konkretne działania, a także poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Uruchamianie integracji
Wystarczy, że przejdziesz do Konfiguracji i w zakładce Integracje wybierzesz Slack. Następnie przy haśle Integracja ze Slackiem klikniesz Włącz.
Twoi pracownicy od razu będą mogli łączyć się ze Slackiem. Pracownicy ze swojego konta również uruchamiają integrację w Konfiguracji. W zakładce Integracja ze Slackiem muszą kliknąć Włącz oraz podać swojego pracowniczego maila, aby zalogować się do aplikacji.
W razie potrzeby stworzyliśmy także stronę Pomocy, którą możesz wysłać pracownikom w ramach instrukcji. 🙂