Udostępniliśmy nową funkcję – automatyczne raporty z listą osób nieobecnych. Teraz na wybrany adres e-mail mogą przychodzić cykliczne powiadomienia o zaplanowanych nieobecnościach na wybrany okres. Raporty te można konfigurować z poziomu konta Działu kadr.
1. Aby dodać nowy raport, z bocznego menu wybierz pozycję Konfiguracja, a następnie kafelek Narzędzia.
2. Przejdź do zakładki Automatyczne raporty. Z rozwijanych list wybierz parametry – wskaż dzień, w którym mają być wysyłane, godzinę wysyłki i adres e-mail, na który mają przychodzić. Zatwierdź nowy cykliczny raport przyciskiem Dodaj.
3. Nowy raport pojawił się na liście. Po prawej stronie znajdują się ikony, dzięki którym można wstrzymać (lub wznowić) wysyłkę, usunąć dany raport lub wysłać pojedynczy raport testowy.
Raporty, których wysyłka jest zaplanowana na każdy dzień roboczy, nie są wysyłane w święta uwzględnione w Kalendarzu dni wolnych.