Close
Szukaj
Close this search box.

Aktualności #41 – dashboard w nowej odsłonie

Aktualności #41

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych użytkowników, wprowadziliśmy szereg zmian w widoku strony startowej. Nowy, bardziej transparentny i wielofunkcyjny dashboard ma na celu przyspieszenie i usprawnienie Twojej codziennej pracy z HRnest. Poniżej prezentujemy wybrane optymalizacje na przykładzie konta pracowniczego.

Nowa sekcja służąca do Rejestracji czasu pracy, a w niej możliwość zaznaczenia obecności i przypisania zarejestrowanego czasu pracy do poszczególnych zadań/projektów.

Aktualności #41 1

Kalendarz w widoku tygodniowym i miesięcznym, na którym zobaczysz nie tylko zarejestrowane godziny pracy, ale także utworzony dla Ciebie harmonogram pracy, wystawione wnioski urlopowe, plany urlopowe, dodane rozliczenia delegacji, czy własne powiadomienia – wszystko w jednym miejscu!

Aktualności #41 2

Widok miesiąca:

Aktualności #41 3

Z tego poziomu możesz również szybko dodać wniosek urlopowy, plan urlopowy lub rozliczenie delegacji bez konieczności wchodzenia w poszczególne zakładki systemu. Kliknij w widoczny na kalendarzu ‘+’ aby wykonać określone działanie.

Aktualności #41 4

Dokumenty – możliwość wejścia w szczegóły wybranych dokumentów złożonych w zaznaczony dzień w Kalendarzu.

Aktualności #41 5

W sekcji Ostatnie zmiany widoczna jest lista dotyczących Cię wniosków z różnych modułów z opcją wejścia w ich szczegóły. Zwróć uwagę, że ikony odpowiadają kolorowi modułu, z którego pochodzą – to może pomóc Ci w ich rozróżnieniu. Na liście pojawiają się ostatnie zmiany, a najnowsze z nich trafiają na górę listy, dzięki temu zawsze masz aktualne informacje.

Aktualności #41 6

Po prawej stronie ekranu widoczna jest sekcja Podstawowe dane, z której dowiesz się ile pozostało Ci do wykorzystania urlopu wypoczynkowego lub innej nieobecności np. opieki nad dzieckiem, na którą został nałożony limit. W tym miejscu zobaczysz również podsumowanie z liczbą nierozliczonych delegacji i poleceń wyjazdów służbowych.

Aktualności #41 7

Kolejna pozycja – Pracownicy dzisiaj – umożliwia szybki podgląd osób nieobecnych w firmie lub pracujących z domu. Po kliknięciu w przycisk ‘Więcej’ widoczne jest zestawienie dla wybranego przedziału dat (dane możesz posortować po dziale i pracowniku). Widok listy osób nieobecnych zależny jest od przyznanych Ci uprawnień np. wgląd do osób nieobecnych w ramach działu, w którym pracujesz, lub całej organizacji.

Aktualności #41 8
Aktualności #41 9

Wybierz szybkie akcje, to ostatnia sekcja, pomagająca i przyspieszająca pracę – dzięki niej już po jednym kliknięciu od zalogowania możesz przenieść się do Twoich ulubionych funkcjonalności systemu. Zdefiniuj swoją własną listę skrótów i miej pod ręką funkcje, z których najczęściej korzystasz.

Aktualności #41 10

Nowy widok strony startowej na koncie kierownika i Działu kadr, to możliwość szybkiego wglądu do większej ilości danych dotyczących pracowników firmy, opcja zarejestrowania dla nich czasu pracy, czy wystawienia wniosku urlopowego – wszystko to zrobisz z poziomu strony startowej, nie tracąc czasu na przechodzenie przez poszczególne zakładki systemu!