Close
Szukaj
Close this search box.

Nowa funkcja: możliwość wyłączenia powiadomień mailowych

Aktualności bez numeru 24

W systemie HRnest pojawiła się nowa funkcja – teraz wszyscy pracownicy i przełożeni, którzy nie chcą otrzymywać wiadomości e-mail z powiadomieniami, mogą z nich zrezygnować. Po wybraniu tej opcji przełożeni nie tylko nie będą otrzymywać powiadomień o zmianach statusów swoich dokumentów, ale także o zmianach statusów dokumentów podwładnych.

Z takiej możliwości ucieszą się zwłaszcza użytkownicy Slack’a, którzy wolą otrzymywać powiadomienia przez tę aplikację.

Jak wyłączyć powiadomienia?

Aby przestać otrzymywać powiadomienia mailowe, należy wybrać z menu bocznego sekcję Konfiguracja, a następnie w Danych konta zmienić opcję Powiadomienia mailowe z tak na nie. Użytkownicy, którzy zdecydują się na zmianę, nadal będą otrzymywać informacje o zmianach statusów dokumentów bezpośrednio w HRnest.

Aktualności bez numeru 24 1