Close
Szukaj
Close this search box.

Aktualności #10 – nowe parametry konfiguracyjne dla automatycznych raportów

Aktualności #10

Rozbudowaliśmy listę parametrów konfiguracyjnych dla cyklicznych raportów o nieobecnościach wysyłanych mailowo. Dodaliśmy następujące nowe opcje:

Pokaż typ absencji – domyślnie w raporcie wyszczególnione są delegacje i praca z domu, a pozostałe typy nieobecności pokazywane są jako „Nieobecność”. Gdy opcja ta jest włączona, w raporcie będziemy widzieli typ wniosku dla danej nieobecności, czyli że jest to np. urlop wypoczynkowy lub bezpłatny.

Wysyłaj pusty raport – opcja ta jest domyślnie włączona i powoduje, że raport jest wysyłany nawet wtedy, gdy w danym zakresie dat nie ma zaplanowanej żadnej nieobecności. Jeśli chcemy, by w takim przypadku raport nie był rozsyłany, należy wyłączyć tę opcję.

Aktualności #10 1