Close

Usprawnienia #45 – weryfikacja dwuetapowa już dostępna

Do HRnest właśnie zawitała kolejna porcja usprawnień. Tym razem skupiliśmy się na temacie, którego nigdy za wiele: bezpieczeństwie Twoich danych. Od dziś możesz dodatkowo zabezpieczyć konta pracowników i swoje w HRnest poprzez weryfikację dwuetapową. Sprawdź, jakie to proste:

Jak aktywować weryfikację dwuetapową w HRnest?

Możliwość uruchomienia podwójnej autoryzacji logowania dostępne jest z każdego rodzaju konta – Pracownika, Kierownika i Działu kadr (także dodatkowych kont).

Uwaga: Aby korzystać z dwustopniowego logowania, wymagane jest posiadanie adresu e-mail przypisanego do konta w HRnest.

Zobacz także:

Jak uruchomić weryfikację dwuetapową? (konto Pracownika i Kierownika)
Jak uruchomić weryfikację dwuetapową? (konto Działu kadr)

Jeżeli chcesz, aby wszyscy użytkownicy HRnest w Twojej firmie logowali się za pomocą weryfikacji dwuetapowej, możesz ustawić to z poziomu konta Działu kadr. Aby to zrobić, wybierz zakładkę Konfiguracja, a następnie wybierz opcję Bezpieczeństwo widoczną na kafelku Ustawienia ogólne.

Po włączeniu tej opcji wszystkie konta Twojej firmy w HRnest będą obowiązkowo logować się za pomocą weryfikacji dwuetapowej. W tym wypadku nie ma możliwości jej wyłączenia, np. z poziomu konta pracownika.

Podwójna autoryzacja dotyczyć będzie również wszystkich przyszłych kont, które stworzysz w HRnest – nie będzie trzeba ustawiać jej na nowo.

Podwójną autoryzację możesz aktywować także za pomocą API.

Jak wygląda logowanie z dwuetapową weryfikacją?

Kiedy aktywujesz weryfikację dwuetapową, proces logowania wyglądać będzie następująco:

Krok 1

Pierwszy krok logowania pozostaje niezmieniony: do HRnest możesz zalogować się za pomocą:

  • swojego loginu i hasła
  • za pomocą usługi zewnętrznej: konto Google lub Microsoft

Krok 2

Jeżeli logujesz się za pomocą weryfikacji dwuetapowej po raz pierwszy, na mail przypisany do Twojego konta w HRnest zostanie wysłana wiadomość z kodem autoryzacyjnym. Jednocześnie, po kliknięciu przycisku Zaloguj, zostaniesz przeniesiony_a na stronę weryfikacji dwuetapowej.

Krok 3

Wpisz kod autoryzacyjny na stronie. Jeżeli chcesz, aby przeglądarka, z której korzystasz została dodana do zaufanych – a weryfikacja dwuetapowa nie była wymagana za każdym razem, kiedy logujesz się do systemu – zaznacz opcję Zapamiętaj tę przeglądarkę.

Krok 4

Naciśnij przycisk Wyślij, aby zalogować się do systemu.

Co daje Ci weryfikacja dwuetapowa?

Korzystanie z dodatkowej metody autoryzacji logowania do systemu to większe bezpieczeństwo danych Twojej firmy i pracowników korzystających z HRnest.

Naszym priorytetem jest, aby Wasze dane były bezpieczne, a dzięki dodatkowej metodzie zabezpieczenia logowania, ryzyko nieupoważnionego dostępu do konta jest zdecydowanie zminimalizowane.

Zaloguj się do systemu i zabezpiecz dane swojej firmy za pomocą weryfikacji dwuetapowej.

Inne, mniejsze zmiany:

  • Dodaliśmy dodatkowe powiadomienie dla konta Działu kadr, kiedy pracownik, który nie posiada przełożonego, wystawia Polecenie wyjazdu służbowego.
  • Poprawki interfejsu i ulepszenia w działaniu systemu.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.