Close
Szukaj
Close this search box.

Sprawdzone metody doświadczonych managerów

Nowy panel zarządzania dla managera

HRnest to narzędzie do planowania i zarządzania urlopami, ewidencjonowania czasu pracy oraz prowadzenia kartoteki pracowniczej. Ponad 4 tysiące managerów z kilkuset firm korzysta z naszego systemu. Porozmawialiśmy z nimi, aby dowiedzieć się jakie funkcje najbardziej pomagają im przy pracy z ich zespołami. 

Panel zarządzania aplikacją do RCP i elektronicznych wniosków urlopowych
Dashboard dla managerów

Która funkcja jest najbardziej potrzebna managerom?

W przeprowadzonych wywiadach najczęściej wybieraną odpowiedzią był kalendarz z planami urlopowymi. Planowanie grafików oraz utrzymywanie płynności pracy jest jednym z głównych zadań managera. Kalendarz z planami urlopowymi to miejsce, w którym może on podejrzeć wystawione i zaplanowane nieobecności swojego zespołu w przejrzystej formie.

Kalendarz z planami urlopowymi zespołu. Podgląd dla managera zespołu.
Przykładowy widok Kalendarza w module Urlopy


Każdy pracownik może mieć wiele rodzajów nieobecności – urlop, zwolnienie lekarskie, opieka nad dzieckiem, odbiór nadgodzin… Wszystkie rodzaje dni wolnych, nawet indywidualnie, stworzone specjalnie na potrzeby firmy, obsługiwane są przez HRnest. Można dodawać je do systemu, zdefiniować limit, a także wybrać osoby bądź działy, które mogą z nich korzystać.  


Planowanie pracy zespołowej często nie jest łatwym zadaniem. W gorących okresach pracy bądź przy nowych, dużych projektach, gdzie każdy pracownik odgrywa unikatową rolę, kolorowe oznaczenia, które znajdziemy w kalendarzu HRnest, ułatwiają identyfikację dni wolnych oraz zaplanowanie pracy na cały miesiąc.

Inne doceniane przez managerów funkcje to: 


Rejestracja czasu pracy

Zgodnie z przepisami prawa pracypracodawca prowadzi ewidencję czasu pracy pracownika do prawidłowego ustalenia jego wynagrodzenia i innych świadczeń związanych z pracą, a obowiązek ten bardzo często spoczywa na managerach. Zadanie to komplikuje się, gdy w zespole znajdują się osoby zatrudnione na różnych umowach bądź pracujące w nienormowanych godzinach.  

Tygodniowa rejestracja czasu pracy
Zarejestrowany czas pracy w ujęciu tygodniowym dla wybranego działu/zespołu.

Dzięki HRnest ewidencja ich czasu pracy staje się prostsza. W systemie dostępnych jest kilka trybów rejestracji czasu pracy: 

  • start/stop 
  • wskazywanie godzin 
  • wskazywanie obecności 
  • automatyczne naliczanie 

W panelu użytkownika umieszczony jest także kalendarz, w którym można zobaczyć obecność członków swojego zespołu oraz wszelkie zgłoszone nieobecności. Dla managerów najważniejsze jest także aktualizowanie danych na bieżąco oraz bezpośredni dostęp z każdego urządzenia. Zależnie od potrzeb można wybrać podglądany okres – tydzień bądź miesiąc. 

Jeśli zespół pracuje w systemie opartym na konkretnych projektach, to dodatkowym ułatwieniem jest także możliwość podejrzenia ilości godzin zarejestrowanych na dane projekty.  

Rozbicie przepracowanego czasu pracy na projekty
8 godzinny czas pracy przypisany do utworzonych projektów.


Rozpatrzone wnioski za pomocą paru kliknięć 

Podstawowym zadaniem managerów jest utrzymywanie dobrej organizacji dzięki znajomość członków zespołu oraz ich umiejętności. Dzięki HRnest, wybrany oraz zatwierdzony przez szefa pracownik może podejrzeć szczegóły pracowniczych dokumentów – złożone przez nich wnioski, daty badań czy terminy odnowienia kursu BHP. Nasze narzędzie oferuje również możliwość ustawienia powiadomień dla osób zarządzających, jak i do pracowników, aby nie zapomnieć o żadnym z nich.   

Kalendarz z datami oraz możliwość elektronicznego przebiegu dokumentu znacznie usprawnia komunikacje, a także przyspiesza i ułatwia przebrnięcie przez niezbędne formalności. Złożenie wniosku pracownikowi zajmuje mniej niż minutę, a rozpatrzenie go przez managera to zaledwie dwa kliknięcia.  

Powiadomienia dotyczące wniosków pracowników dla managera.
Lista wniosków do akceptacji przez przełożonego.

Obecnie wielu pracowników pracuje zdalnie bądź w systemie hybrydowym. Możliwość szybkiego podglądu, który pokazuje się automatycznie po włączeniu aplikacji informuje nas, który z pracowników jest nieobecny, a który pracuje z domu. Elektroniczne wnioski przy takim systemie pracy wydają się wręcz niezbędnym elementem.  

Lista osób nieobecnych w danym dniu
Osoby nieobecne, ikonka obok imienia wskazuje ustalone zastępstwo.
Lista osób pracujących zdalnie danego dnia
Pracownicy pracujący zdalnie.

Szybkie akcje

Czy myślisz już, tak jak nasi rozmówcy, że dzięki aplikacji HRnest zarządza się znacznie sprawniej? To jeszcze nic!  
Panel zarządzania posiada także możliwość wybrania skrótów – przycisków, które bezpośrednio przenoszą użytkownika na wybraną stronę. Pozwala to na zaoszczędzenie czasu “chodzenia” po systemie, by dostać się do funkcji, z których korzysta się najczęściej.  

Szybkie akcje, czyli skróty do najważniejszych funkcjonalności, które można sobie ustawić w panelu głównym.
Personalizowane skróty do często wykorzystywanych funkcji.

Wiele funkcji naszej aplikacji można dopasować do własnych potrzeb. Za pomocą konfiguracji można zindywidualizować ją pod potrzeby swojej firmy – od widoczności informacji, przez obieg dokumentów, aż po przyciski znajdujące się wewnątrz systemu.

HRnest, a przede wszystkim od razu widoczny panel użytkownika (tzw. Dashboard), ułatwia managerom bycie na bieżąco z grafikami, terminami oraz danymi pracowników. Usprawnia komunikację oraz pomaga w szybszym tempie reagować na wszystkie działania związane z członkami zespołu.

HRnest to koniec z papierowymi wnioskami i chaotycznymi tabelami. Nasz system wprowadza sprawne przeprowadzanie procesów pomiędzy pracownikami, przełożonymi oraz działem kadr.