Projekty to najnowsza sekcja, jaką dodaliśmy do modułu Czas pracy. Służą do rozpisywania czasu pracy przeznaczonego na poszczególne zadania. Mogą być one przypisane całym działom lub poszczególnym Pracownikom.
Projekty mogą być dodawane przez Dział kadr lub przez zdefiniowanego wcześniej w Konfiguracji Pracownika. Aby utworzyć nowy projekt, należy wejść w sekcję Projekty i kliknąć niebieski przycisk Utwórz projekt, umieszczony w lewej, górnej części strony.
Po uzupełnieniu tytułu i ewentualnego opisu projektu należy dodać Pracowników, których będzie obowiązywał nowy projekt, klikając zielony przycisk Dodaj w prawej części strony, w sekcji Pracownicy.
Po przypisaniu do projektu Pracownik może zaznaczyć, ile czasu poświęcił tego dnia na jego realizację.
Żeby sprawdzić, ile czasu Pracownicy przeznaczyli na dany projekt, należy kliknąć niebieską ikonę Raport wykonania projektu, widoczną po prawej stronie projektu na Liście projektów.
Pokaże się wówczas zestawienie, które można filtrować według projektu, działu i zakresu dat.
Klikając zieloną lupkę przy wybranym Pracowniku, można sprawdzić, ile dokładnie poświęcił czasu danego dnia na projekt.
Można zobaczyć również zestawienie projektów w postaci wykresu. W tym celu należy wybrać sekcję Raporty w Czasie pracy i zakładkę Wykonanie projektów.