Close
Szukaj
Close this search box.

Nowość w Czasie pracy – Projekty

Aktualności bez numeru 7

Projekty to najnowsza sekcja, jaką dodaliśmy do modułu Czas pracy. Służą do rozpisywania czasu pracy przeznaczonego na poszczególne zadania. Mogą być one przypisane całym działom lub poszczególnym Pracownikom.

Projekty mogą być dodawane przez Dział kadr lub przez zdefiniowanego wcześniej w Konfiguracji Pracownika. Aby utworzyć nowy projekt, należy wejść w sekcję Projekty i kliknąć niebieski przycisk Utwórz projekt, umieszczony w lewej, górnej części strony.

Aktualności bez numeru 7 1

Po uzupełnieniu tytułu i ewentualnego opisu projektu należy dodać Pracowników, których będzie obowiązywał nowy projekt, klikając zielony przycisk Dodaj w prawej części strony, w sekcji Pracownicy.

Aktualności bez numeru 7 2

Po przypisaniu do projektu Pracownik może zaznaczyć, ile czasu poświęcił tego dnia na jego realizację.

Aktualności bez numeru 7 3

Żeby sprawdzić, ile czasu Pracownicy przeznaczyli na dany projekt, należy kliknąć niebieską ikonę Raport wykonania projektu, widoczną po prawej stronie projektu na Liście projektów.

Aktualności bez numeru 7 4

Pokaże się wówczas zestawienie, które można filtrować według projektu, działu i zakresu dat.

Aktualności bez numeru 7 5

Klikając zieloną lupkę przy wybranym Pracowniku, można sprawdzić, ile dokładnie poświęcił czasu danego dnia na projekt.

Aktualności bez numeru 7 6

Można zobaczyć również zestawienie projektów w postaci wykresu. W tym celu należy wybrać sekcję Raporty w Czasie pracy i zakładkę Wykonanie projektów.

Aktualności bez numeru 7 7