Bądź na bieżąco z najświeższymi zmianami HRnest.
Pierwsze usprawnienie, to stworzenie nowej metody przyznawania indywidualnych limitów urlopowych dostępnych w szczegółach konta Użytkownika – limity możesz wprowadzić na każdy typ wniosku widoczny na koncie pracowniczym.
Możliwość zarządzania wszystkimi limitami w jednym miejscu uporządkuje informacje i usprawni Twoją pracę.
Jeśli chcesz się dowiedzieć jak dodać limit urlopowy Pracownika, kliknij tutaj.
Druga wprowadzona przez nas zmiana dotyczy Kartoteki, a dokładniej wniosków pracowniczych, przy tworzeniu których pojawiła się opcja włączenia pola ‘Temat’.
Temat wniosku pojawia się także w zestawieniu wniosków kierowanych do Działu kadr, co umożliwi sortowanie danych.
Ostatnia zmiana dotyczy nowego widoku sekcji Podsumowanie w rozliczeniu delegacji – wzbogaciliśmy ją o dodatkowe informacje w postaci nowych wierszy z danymi m. in. o łącznych kosztach delegacji, czy całkowitej różnicy podanej w walucie i złotówkach.