Poniżej prezentujemy listę nowości i usprawnień:
Sekcja Wykorzystanie urlopu w nowym widoku dashboardu na koncie pracowniczym i kierowniczym – od razu po zalogowaniu się do systemu istnieje możliwość weryfikacji liczby dni urlopu zaległego i bieżącego, która pozostała do wykorzystania.
Obsługa trybu zadaniowego na dashboardzie – użytkownik pracujący w zadaniowym systemie czasu pracy z poziomu strony startowej ma możliwość potwierdzenie obecności bez wskazywania przepracowanych godzin, widoczny jest przycisk ‘Jestem obecny(a)’. Dodatkowo administrator konta głównego otrzymał uprawnienia do ustawienia godzin pracy dla takiego użytkownika (od-do), które system będzie przyjmował do kalkulowania czasu pracy.
Kolejne usprawnienie, to podsumowanie zarejestrowanego czasu pracy na stronie startowej w sytuacji gdy występuje więcej niż jedna pozycja. System policzy łączny czas pracy zarejestrowany danego dnia.
Pracownik, na którego koncie została włączona opcja wysyłania zarejestrowanego czasu pracy do akceptacji przełożonego widzi informację o zakresach dat, za które czas pracy został wysłany do zatwierdzenia. Dodatkowo została zdjęta blokada, która uniemożliwiała wysłanie czasu pracy do akceptacji więcej niż raz w miesiącu – od teraz pracownik może to robić nawet codziennie.
Dodanie informacji o stanowisku i rodzaju umowy w raporcie Ewidencja czasu pracy – opcja widoczna po wygenerowaniu raportu w wersji PDF lub eksporcie do Excela.
Oznaczenie graficzne nieaktywnych zakładek w sekcji Ostatnie zmiany na stronie startowej – te wyszarzone oznaczają brak dokumentów.
Ostatnia zmiana to możliwość zarejestrowania 24 godz. pracy w trybie rejestracji czasu pracy Start/Stop.