Close

Usprawnienia #42 – co nowego w ostatniej aktualizacji HRnest?

Dashboard hrnest zmiany

Poniżej prezentujemy listę nowości i usprawnień:

Sekcja Wykorzystanie urlopu w nowym widoku dashboardu na koncie pracowniczym i kierowniczym – od razu po zalogowaniu się do systemu istnieje możliwość weryfikacji liczby dni urlopu zaległego i bieżącego, która pozostała do wykorzystania.

Dodanie sekcji Wykorzystanie urlopów do nowego widoku dashboardu.

Obsługa trybu zadaniowego na dashboardzie – użytkownik pracujący w zadaniowym systemie czasu pracy z poziomu strony startowej ma możliwość potwierdzenie obecności bez wskazywania przepracowanych godzin, widoczny jest przycisk ‘Jestem obecny(a)’. Dodatkowo administrator konta głównego otrzymał uprawnienia do ustawienia godzin pracy dla takiego użytkownika (od-do), które system będzie przyjmował do kalkulowania czasu pracy.

Obsługa zadaniowego trybu czasu pracy w systemie HRnest.
Ustawienie godzin pracy dla pracowników z zadaniowym trybem czasu pracy w systemie HRnest.

Kolejne usprawnienie, to podsumowanie zarejestrowanego czasu pracy na stronie startowej w sytuacji gdy występuje więcej niż jedna pozycja. System policzy łączny czas pracy zarejestrowany danego dnia.

Podsumowanie zarejestrowanego czasu pracy na stronie głównej HRnest.

Pracownik, na którego koncie została włączona opcja wysyłania zarejestrowanego czasu pracy do akceptacji przełożonego widzi informację o zakresach dat, za które czas pracy został wysłany do zatwierdzenia. Dodatkowo została zdjęta blokada, która uniemożliwiała wysłanie czasu pracy do akceptacji więcej niż raz w miesiącu – od teraz pracownik może to robić nawet codziennie.

Czas pracy wysłany do akceptacji przełożonego w systemie HRnest.

Dodanie informacji o stanowisku i rodzaju umowy w raporcie Ewidencja czasu pracy – opcja widoczna po wygenerowaniu raportu w wersji PDF lub eksporcie do Excela.

Ewidencja czasu pracy z widokiem stanowiska i rodzaju umowy pracownika.

Oznaczenie graficzne nieaktywnych zakładek w sekcji Ostatnie zmiany na stronie startowej – te wyszarzone oznaczają brak dokumentów.

Rozróżnienie nieaktywnych zakładek w sekcji Ostatnie zmiany na stronie głównej HRnest.

Ostatnia zmiana to możliwość zarejestrowania 24 godz. pracy w trybie rejestracji czasu pracy Start/Stop.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.