W ostatni weekend wprowadziliśmy kolejną porcję aktualizacji do HRnest. Mamy nadzieję, że ułatwią Ci one jeszcze bardziej wykonywanie codziennych obowiązków związanych z HR w Twojej firmie.
Sprawdź, jakich ulepszeń możesz spodziewać się po zalogowaniu do HRnest!
Przełożeni są wszędzie – teraz nawet w raportach!
Utrzymanie porządku we wnioskach urlopowych to jedna z najważniejszych funkcji, którą doceniają nasi użytkownicy. Chcąc jeszcze bardziej ułatwić zarządzanie tym obszarem HR, wprowadziliśmy pewne ulepszenie do funkcji eksportu listy wniosków urlopowych do pliku Excel.
Niewielkie, a jakże przydatne!
Od teraz po wyeksportowaniu listy wniosków urlopowych pracowników, w pliku Excel pokaże się dodatkowa kolumna: „Przełożony”.
Mamy nadzieję, że zmiana ta usprawni Twoją pracę i pomoże w zachowaniu przejrzystości w nawet pokaźnych rozmiarów listach wniosków urlopowych.
Śledź historię delegacji w rozliczeniu!
Podrasowaliśmy także nieco eksport rozliczeń delegacji. Po ostatniej aktualizacji możesz wybrać, czy w pliku PDF z rozliczeniem, który możesz wygenerować w HRnest, ma się znaleźć historia obiegu dokumentu.
Ta zmiana sprawia, że wszystkie informacje o wyjeździe pracownika masz w jednym miejscu, w postaci jednego pliku PDF. Łatwo, szybko i przejrzyście – czyli tak, jak lubi HRnest!
Projekty to nie temat na kilka minut…
Dodatkowym ulepszeniom uległy także raporty Realizacja projektów, w sekcji Czas Pracy.
Aby ułatwić ewidencję czasu pracy w systemie projektowym, zamieniliśmy minuty na godziny w raporcie z realizacji projektu, który możesz wygenerować do pliku Excela.
Projekty to przecież nie temat na kilka minut – mamy nadzieję, że dzięki tej zmianie raport będzie bardziej przejrzysty.
Większy porządek w strukturze Twojej firmy
Kolejna zmiana to również dodatkowe ułatwienie w utrzymaniu porządku w firmowym HR.
Od teraz, dodając nowego pracownika, który podlega przełożonemu, HRnest od razu poprosi Cię o wskazanie konkretnego kierownika. Do tej pory nie było to wymagane. Dostaliśmy jednak sporo informacji, że dzięki takiej zmianie, dodawanie nowych pracowników i zachowanie porządku w strukturze organizacji może stać się łatwiejsze.
Niezwłocznie przystąpiliśmy więc do pracy, aby dostarczyć Wam taką funkcjonalność. Dziś ma ona swoją premierę!
Inne, mniejsze zmiany:
Dodaliśmy wyświetlanie dziennej ewidencji czasu pracy dla firm spoza granic Polski.