Close

Usprawnienia #46 – identyfikator zasobów firmowych, szybsze planowanie nieobecności, prostsze rozliczanie delegacji.

Jeszcze łatwiejsze kontrolowanie zasobów firmowych, rozliczanie delegacji i planowanie nieobecności – do HRnest zawitała świeża porcja aktualizacji i usprawnień. Zobacz, jakie nowe funkcje znajdziesz po zalogowaniu się do swojego konta w HRnest.

Przypisz Identyfikator do zasobów w Kartotece

Po ostatnich usprawnieniach, możesz jeszcze dokładniej opisywać zasoby firmowe w Kartotece.

Wszystko za sprawą nowego pola Identyfikator. Pomoże Ci ono przypisać, np. numer seryjny czy nazwę modelu do konkretnego sprzętu powierzonego pracownikowi.

Ta funkcja przyda Ci się szczególnie, jeżeli Twoja firma korzysta z wielu sztuk tego samego zasobu – np. jeżeli wszyscy Twoi pracownicy mają laptopy tej samej marki. Dzięki uzupełnieniu Identyfikatora o numer seryjny danego laptopa masz pewność, że pracownik zwrócił Ci ten sam sprzęt, który powierzono mu do pracy.

Nieaktualny plan nieobecności w kalendarzu? Usuń jednym kliknięciem!

Uprościliśmy utrzymywanie w porządku kalendarza urlopowego Twojej firmy. Po dzisiejszych zmianach możesz usuwać wszystkie plany urlopowe jednym kliknięciem – niezależnie od tego, czy jest to zaplanowany przez pracownika urlop wypoczynkowy czy inna nieobecność.

Mamy nadzieję, że po tych usprawnieniach planowanie nieobecności z HRnest będzie jeszcze prostsze i przyjemniejsze!

PWS i rozliczenie delegacji – jak papużki nierozłączki

Wiemy, że automatyzację procesu rozliczania delegacji w HRnest to ceniona funkcja naszej aplikacji. Aby było to jeszcze łatwiejsze – dodaliśmy funkcję, która sama powiąże Polecenie wyjazdu służbowego i Rozliczenie delegacji. Nawet jeżeli numer PWS został wprowadzony do rozliczenia ręcznie.

Staramy się, aby HRnest było narzędziem elastycznym i dopasowującym się do specyfiki działania Twojej firmy.

Dlatego od dziś możesz wystawiać PWSy i rozliczenia delegacji osobno. Aby je powiązać, wystarczy skopiować numer PWS i wpisać go do odpowiedniego pola w rozliczeniu.

Po wypełnieniu rozliczenia, HRnest automatycznie przypisze je do odpowiedniego PWS. W zakładce Polecenia wyjazdu służbowego zobaczysz informację o pomyślnym rozliczeniu delegacji.

Koniecznie zaloguj się dziś do swojego konta w HRnest i sprawdź, jak aktualizacje usprawniają wykonywanie codziennych obowiązków związanych z HR w firmie.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.