Close
Szukaj
Close this search box.

Aktualności #46 – identyfikator zasobów firmowych, szybsze planowanie nieobecności, prostsze rozliczanie delegacji.

Aktualności #46

Jeszcze łatwiejsze kontrolowanie zasobów firmowych, rozliczanie delegacji i planowanie nieobecności – do HRnest zawitała świeża porcja aktualizacji i usprawnień. Zobacz, jakie nowe funkcje znajdziesz po zalogowaniu się do swojego konta w HRnest.

Przypisz Identyfikator do zasobów w Kartotece

Po ostatnich usprawnieniach, możesz jeszcze dokładniej opisywać zasoby firmowe w Kartotece.

Wszystko za sprawą nowego pola Identyfikator. Pomoże Ci ono przypisać, np. numer seryjny czy nazwę modelu do konkretnego sprzętu powierzonego pracownikowi.

Aktualności #46 1

Ta funkcja przyda Ci się szczególnie, jeżeli Twoja firma korzysta z wielu sztuk tego samego zasobu – np. jeżeli wszyscy Twoi pracownicy mają laptopy tej samej marki. Dzięki uzupełnieniu Identyfikatora o numer seryjny danego laptopa masz pewność, że pracownik zwrócił Ci ten sam sprzęt, który powierzono mu do pracy.

Nieaktualny plan nieobecności w kalendarzu? Usuń jednym kliknięciem!

Uprościliśmy utrzymywanie w porządku kalendarza urlopowego Twojej firmy. Po dzisiejszych zmianach możesz usuwać wszystkie plany urlopowe jednym kliknięciem – niezależnie od tego, czy jest to zaplanowany przez pracownika urlop wypoczynkowy czy inna nieobecność.

Aktualności #46 2

Mamy nadzieję, że po tych usprawnieniach planowanie nieobecności z HRnest będzie jeszcze prostsze i przyjemniejsze!

PWS i rozliczenie delegacji – jak papużki nierozłączki

Wiemy, że automatyzację procesu rozliczania delegacji w HRnest to ceniona funkcja naszej aplikacji. Aby było to jeszcze łatwiejsze – dodaliśmy funkcję, która sama powiąże Polecenie wyjazdu służbowego i Rozliczenie delegacji. Nawet jeżeli numer PWS został wprowadzony do rozliczenia ręcznie.

Aktualności #46 3

Staramy się, aby HRnest było narzędziem elastycznym i dopasowującym się do specyfiki działania Twojej firmy.

Dlatego od dziś możesz wystawiać PWSy i rozliczenia delegacji osobno. Aby je powiązać, wystarczy skopiować numer PWS i wpisać go do odpowiedniego pola w rozliczeniu.

Aktualności #46 4

Po wypełnieniu rozliczenia, HRnest automatycznie przypisze je do odpowiedniego PWS. W zakładce Polecenia wyjazdu służbowego zobaczysz informację o pomyślnym rozliczeniu delegacji.

Koniecznie zaloguj się dziś do swojego konta w HRnest i sprawdź, jak aktualizacje usprawniają wykonywanie codziennych obowiązków związanych z HR w firmie.