Czy HRnest zmienia się dynamicznie? A jakże! Jaki mamy na to dowód? Kolejna porcja aktualizacji właśnie dotarła do naszego systemu. Co nowego znajdziesz po zalogowaniu się do swojego konta w HRnest?
Dokładniejsze (i jeszcze prostsze) zarządzanie delegacjami w HRnest
Sekcja Delegacje w HRnest przeszła w ostatniej aktualizacji lekkie odświeżenie. Spokojnie – zmiany nie są drastyczne i wszystko działa tak niezawodnie, jak do tej pory! To kilka usprawnień, które mają jeszcze bardziej pomóc Ci w rozliczaniu podróży służbowych. A czasami właśnie w takich szczegółach tkwi cały sekret udanej pracy w dziale HR.
Polecenie wyjazdu służbowego zyskało jeden dodatkowy – ale jakże użyteczny – przycisk Wyślij prośbę o anulowanie wniosku do akceptującego.
Co ważne – opcja dostępna jest także z poziomu konta Działu kadr. Znajdziesz ją pod tą samą nazwą.
Zapewne już kojarzysz tę funkcję – w sekcji urlopy możesz prosić o anulowanie wniosku urlopowego, jeżeli dzień wolny się nie miał miejsca.
Od teraz także Ty i Twoi pracownicy macie możliwość wysłania prośbę o anulowanie polecenia wyjazdu służbowego. Przyda się to w momencie nagłej zmiany planów, kiedy to delegacja nie doszła do skutku.
Dodaliśmy także opcję, dzięki której wskażesz powód anulowania PWS.
Jeżeli Twój pracownik wystawi prośbę o anulowanie PWS, osoba akceptująca otrzyma stosowne powiadomienie mailowe oraz informację w systemie. Liczymy, że ta funkcja uporządkuje proces rejestrowania i rozliczania podróży służbowych w firmie.
Mniejsze zmiany w delegacjach:
Zlikwidowaliśmy limit znaków w polu Liczba km, które należy wypełnić, rozliczając delegację. Twoi pracownicy mogą od dziś podróżować bez limitów. Może to czas na Waszą pierwszą delegację pozaziemską? Takie benefity to prawdziwy odlot! 🚀
Poprawiliśmy również widok rozliczenia podróży służbowych pojazdem prywatnym. Od dziś poszczególne etapy podróży sortowane są chronologicznie, wg dat poszczególnych przejazdów.
Jeszcze dokładniejsze raporty czasu pracy nad projektem
W ostatnich usprawnieniach dodaliśmy do raportów czasu pracy nad projektami kolejną funkcję automatyzacji Twojej pracy. Od dziś w wygenerowanym raporcie realizacji projektów w HRnest, nazwa projektu będzie automatycznie wypełniona w pliku Excel, w każdym kolejnym wierszu.
Ewidencja czasu pracy to nie bułka z masłem. W HRnest chcemy ułatwić Ci ten proces najbardziej, jak to możliwe. Mamy nadzieję, że ta dodatkowa funkcja to kolejny krok w uproszczeniu rozliczania godzin pracy nad konkretnymi projektami.
Przeszkody w planowaniu grafiku? Nigdy więcej.
Dodaliśmy kolejną funkcję również do naszego systemu planowania harmonogramów pracy. Wiemy, że czasem poszczególne działy lub osoby w zespole korzystają z różnych systemów czasu pracy.
Pamiętanie o każdym takim przypadku może przyprawić o ból głowy, zwłaszcza w trakcie planowania grafików. Na szczęście, od dziś nie musisz się tym martwić.
W najnowszej aktualizacji wprowadziliśmy funkcję, która da Ci znać, którzy pracownicy korzystają z zadaniowego czasu pracy i dla których nie ma potrzeby planowania harmonogramu.
Planowanie pracy nie powinno być żmudne i uciążliwe – mamy nadzieję, że ta dodatkowa funkcja ułatwi jeszcze bardziej to zadanie i zachowa porządek w harmonogramach pracowników.
Inne, mniejsze zmiany:
Dodanie opcji wyświetlenia kalendarzy dni wolnych dla wszystkich działów w sekcji Konfiguracja -> Kalendarze dni wolnych.
Wniosek „Praca z domu” nie powoduje już automatycznego zniknięcia planu urlopowego.