Close

Usprawnienia #50 – 2 nowe tryby rejestracji czasu pracy

Okrągły numer kolejnych Usprawnień HRnest – to wymaga czegoś specjalnego! I właśnie specjalnymi usprawnieniami w naszej aplikacji możemy się Wam dzisiaj pochwalić: do HRnest trafiły dzisiaj aż 2 nowe tryby rejestracji czasu pracy! Zobacz, jak łatwa może być ewidencja godzin pracowników w Twojej firmie:

Automatyczna rejestracja czasu pracy – RCP w nowszej odsłonie!

Rejestrowanie czasu pracy nigdy nie było prostsze – teraz nie musisz tego robić wcale!

Ale jak to? Przecież rejestracja czasu pracy to mój obowiązek…

Oczywiście, że tak! Wiemy jednak, że czasami chciałoby się, żeby ktoś robił to za nas.

Dlatego mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – od dziś HRnest może automatycznie zarejestrować Twoje godziny pracy i wyręczyć Cię w obowiązku logowania się do systemu tylko po to, aby zarejestrować regularne godziny pracy, np. od 8 do 16.

W ten sposób obowiązki związane z RCP stają się jeszcze prostsze – dla wszystkich.

Pracownicy nie muszą pilnować rejestrowania swoich godzin każdego dnia i dbać o to, żeby nie pominąć żadnej godziny.

Z kolei dział HR czy księgowość firmowa ma pewność, że ewidencja obecności jest prawidłowo wypełniona i gotowa do archiwizacji.

Ale – co w sytuacji, kiedy wystąpi jakaś nagła nieobecność w zespole? Czy system również zarejestruje czas pracy nawet wtedy?

Spokojnie – zarówno pracownik jak i dział kadr wciąż mają pełną kontrolę nad systemem RCP w HRnest. Jeżeli pracownik przed wystąpieniem nieobecności wystawi wniosek urlopowy na ten dzień – czas pracy nie zostanie zarejestrowany automatycznie.

W każdej chwili możesz również skorygować błędnie zarejestrowany czas pracy lub całkowicie usunąć go z ewidencji. W tym celu wystarczy wybrać z bocznego menu zakładkę Rejestracja czasu i dokonać odpowiednich zmian:

Zobacz sekcję Pomocy dotyczącą Czasu Pracy w HRnest – przygotowaliśmy tam szczegółowe poradniki edycji wcześniej zarejestrowanego czasu pracy.

To jednak nie jedyna nowość, którą dodaliśmy do systemu rejestracji czasu pracy w HRnest. Do wyboru masz także jeszcze jeden(!) nowy tryb RCP – tryb wskazywania obecności.

Wskazywanie obecności – dla elastycznych zespołów!

Rozwijając nasze narzędzie, stale pozostajemy uważni na potrzeby firm, z którymi współpracujemy. Ku naszej radości, do naszego grona dołączają nieustannie nowe organizacje, z różnymi potrzebami i wyzwaniami związanymi z procesami HR.

Czasami zdarza się, że klasyczna ewidencja czasu pracy nie sprawdza się w firmie. Może być to związane ze specyfiką branży, w której działa firma czy kulturą organizacji.

Chcąc dopasować się do jak najszerszego grona biznesów, postanowiliśmy udostępnić Wam alternatywę dla tradycyjnej metody rejestracji czasu pracy. Nazwaliśmy ją „wskazywanie obecności” – już tłumaczymy, o co w niej chodzi:

Wskazywanie obecności w HRnest zamienia wskazywanie konkretnych godzin pracy w danym dniu na 1 wygodny przycisk: „Jestem obecny(a)”. Po jego kliknięciu HRnest automatycznie doda do ewidencji 8 godzin (lub inną, ustawioną liczbę godzin pracy) przepracowanych przez pracownika danego dnia.

Konkretne godziny nie będą w tym wypadku określone w raporcie z ewidencji, jednak do systemu zostaną zapisane data i czas kliknięcia przycisku zgłaszającego obecność:

Jednak, jeżeli z jakiegoś powodu będzie trzeba zmienić liczbę godzin przepracowanych danego dnia (np. kiedy pracownik zgłasza potrzebę wcześniejszego wyjścia z biura) – zarówno z poziomu konta pracownika jak i konta administratora istnieje możliwość wprowadzenia korekty:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.