Hola! Bonjour! Guten Morgen! Do HRnest właśnie zawitała kolejna porcja usprawnień. Tym razem czekają na Was 3 nowe wersje językowe oraz zupełnie nowe funkcja wspomagająca wdrożenie nowego pracownika w firmie. Zobacz, jak ją aktywować i usprawnić onboarding z HRnest:
3 nowe wersje językowe
Kiedy rozpoczynaliśmy pracę nad HRnest, przyświecał nam 1 cel: sprawienie, aby procesy administracyjne w firmie przebiegały tak sprawnie, jak to tylko możliwe.
W najśmielszych snach nie zakładaliśmy jednak, że ta myśl rezonować będzie z tak dużą liczbą właścicieli firm, managerów i specjalistów HR na całym świecie. Od powstania HRnest w 2013 roku, mieliśmy okazję rozmawiać z przedstawicielami małych, średnich i dużych firm z 47 krajów na całym świecie:

Każda z rozmów przekazywała nam kolejne, niezwykle cenne informacje na temat wyzwań HR, z jakimi mierzą się współczesne przedsiębiorstwa. Za każdym razem nasi specjaliści wspólnie z klientami starali się szukać efektywnych rozwiązań takich wyzwań. Zdarzały się jednak sytuacje, w których nie byliśmy w stanie pomóc.
Zazwyczaj, głównym powodem była bariera językowa. Bardzo trudno było wdrożyć nasze narzędzie w firmach, w których nie wszyscy pracownicy czuli się komfortowo w posługiwaniu się językiem angielskim. Część pojęć związanych z dokumentami czy procesami kadrowymi również powodowało zakłopotanie i utrudniało codzienne wykonywanie obowiązków.
Kolejny krok wydawał się więc jasny: musimy dostarczyć naszym klientom HRnest w ich ojczystym języku.
Właśnie dziś prezentujemy Wam wyniki działań ostatnich miesięcy w tym kierunku.
HRnest po hiszpańsku, francusku i niemiecku
Od teraz możesz korzystać z HRnest w aż 6 wersjach językowych:
- Polskiej
- Angielskiej
- Niemieckiej
- Francuskiej
- Hiszpańskiej
- Rosyjskiej
Współpracując z profesjonalnym biurem tłumaczeń, dołożyliśmy wszelkich starań, aby każda z wersji była dopasowana pod lokalną terminologię związaną z HR i zarządzaniem firmą. Za pomocą zakładki Konfiguracja w szybki sposób można również dopasować system do lokalnych przepisów prawa pracy i korzystać z HRnest z dowolnego miejsca na świecie.
Jeżeli pracujecie w zespołach międzynarodowych, HRnest pozwala również korzystać każdemu użytkownikowi systemu z jego własnej wersji językowej. Wybrać ją można za pomocą rozwijanej listy widocznej w górnym menu.
Dodatkowo administrator systemu może samodzielnie ustawić dedykowaną wersję językową dla każdego pracownika. Dzięki temu pracownik po zalogowaniu do systemu po raz pierwszy od razu zobaczy go w języku, którym posługuje się na co dzień.
HRnest to narzędzie, które pomaga Ci pokonywać bariery w procesach HR w małych i średnich firmach. Tym razem wspólnie z naszą aplikacją pokonasz barierę językową!
Nowa funkcja: potwierdzenie zapoznania się z dokumentami
W trakcie wdrażania nowego pracownika jednym z głównych zadań jest upewnienie się, że pracownik zapoznał się ze wszystkimi dokumentami związanymi z rozpoczęciem pracy w firmie. Mowa tu nie tylko o umowach, ale również o regulaminach, statutach, czy różnego rodzaju instrukcjach wyjaśniających sposób pracy w Waszej firmie.
Nietrudno się pogubić w tym gąszczu papierologii i zapomnieć o przekazaniu pracownikowi dokumentów do zapoznania się. Aby zapobiec takiej sytuacji, do HRnest dodaliśmy funkcję, która przypomni pracownikowi o konieczności zapoznania się z konkretnymi dokumentami. Wystarczy, że dodasz do Kartoteki pracownika w HRnest konkretny dokument i zaznaczysz konieczność zapoznania się z dokumentem przez pracownika:
Od tego momentu HRnest uruchomi system automatycznych powiadomień mailowych, które przypomną wskazanym pracownikom o konieczności zapoznania się z dokumentami dodanymi do ich kartoteki.

Na koncie pracownika w zakładce Kartoteka -> Dokumenty pojawi się dodany przez Ciebie dokument wraz z przyciskiem umożliwiającym zapoznanie się z nim:

W kolejnym oknie może pobrać dany dokument, a po zapoznaniu się z nim oznaczyć ten fakt za pomocą przycisku Zapoznałem(am) się:

Kiedy pracownik potwierdzi zapoznanie się z dokumentem za pomocą przycisku w systemie, Ty również zostaniesz powiadomiony o tym fakcie za pomocą zmiany wyglądu ikony przy dokumencie:

Ponadto raz w tygodniu osoba odpowiedzialna za zapoznanie się z dokumentami również otrzyma powiadomienie mailowe z przypomnieniem o takiej konieczności.
Dzięki tej funkcji możesz w dużym stopniu zautomatyzować proces onboardingu nowych pracowników oraz obieg dokumentów w firmie. Nie pozwól, aby papierologia pochłaniała ważny czas wdrażania nowego pracownika w kulturę i sposób działania Waszej organizacji. Dowiedz się więcej o najlepszych praktykach w onboardingu pracowników.
Zaloguj się do HRnest i zobacz, jak uprościć zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie. A jeżeli pasjonuje Cię nauka języków – możesz również zapoznać się z HRnest w wydaniu francuskim czy hiszpańskim. 😊
Do zobaczenia w systemie!