Close
ikona kartoteka

moduł

KARTOTEKA

Ogólne
Wnioski
Umowy
Badania lekarskie
Szkolenia BHP
Własne powiadomienia
Kompetencje
Zasoby
Dokumenty
Powiadomienia

Jak dodać nową umowę?

Krok 1

Z menu bocznego Kartoteki wybierz pozycję Umowy. Wybierz przycisk Dodaj nową umowę, umieszczony na górze strony.

Krok 2

Uzupełnij formularz, wpisując szczegóły dokumentu. Zdecyduj, czy umowa ma być widoczna dla pracownika, którego dotyczy i czy ma mieć do niej dostęp jego przełożony. Zatwierdź dane przyciskiem Dodaj.

Krok 3

Jeśli chcesz załączyć skan dokumentu, wybierz przycisk Dodaj załącznik. W tym miejscu możesz również ustawić powiadomienie o nadchodzącym końcu ważności umowy. Sprawdź wprowadzone dane – jeśli są poprawne, wybierz przycisk Zamknij okno i odśwież listę umów, a nowa umowa zostanie wprowadzona do systemu.

Na liście znajdziesz nową umowę – klikając w ikonę z lupą, możesz zapoznać się z jej szczegółami.