Możesz wprowadzić wiele adresów do profilu pracownika, które będą dla niego dostępne podczas korzystania z różnych funkcji w HRnest.
Jako przykład, przyjrzymy się procesowi wystawiania wniosków o pracę zdalną. Poniższe dwa rodzaje wniosków wymagają podania adresu, z którego będzie wykonywana praca:
- Praca zdalna okazjonalna
- Praca zdalna ze względu na szczególne okoliczności
Jak włączyć te typy wniosków dla swojej organizacji? Kliknij i i sprawdź!
1. Przejdź do strony Organizacja
2. Kliknij szczegóły przy wybranym pracowniku
3. Kliknij adresy na dole profilu
4. Kliknij dodaj adres
5. Wprowadź nazwę adresu
Tutaj przyjmujemy scenariusz pracy zdalnej z kawiarni i to właśnie wpisujemy
Wskazówka: Dodając adres Głównej siedziby firmy i Oddziału firmy u jednego pracownika dodasz je u każdego z nich.
6. Wybierz z listy właściwy typ adresu
Na liście dostępne są:
- Główna siedziba firmy
- Oddział firmy
- Praca w miejscu zamieszkania
- Praca w terenie
- Praca zdalna
- Pocztowy zamieszkania
- Pocztowy korespondencyjny
Dla tego scenariusza wybieramy pozycją Praca zdalna.