First slide

Regulamin newslettera serwisu HRnest

§ 1 Definicje

1. Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości o charakterze wskazanym w §2 Regulaminu.

2. Serwis – serwis internetowy HRnest prowadzony przez Usługodawcę pod adresem hrnest.pl.

3. Usługodawca – HRnest Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, nr KRS: 0000723806, NIP: 5833293000, REGON: 369734182, kapitał zakładowy: 40.000 zł.

4. Usługobiorca – każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.

§ 2 Newsletter

1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.

2. Wiadomości email wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres email podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.

3. W ramach usługi Newsletter wysyłane będą przez Usługodawcę wiadomości dotyczące tematyki związanej z Serwisem (w szczególności w zakresie obsługi procesów kadrowych), a także informacje marketingowe związane z Serwisem.

4. Usługobiorca może zapisać się do Newslettera:

  • a) z poziomu swojego konta w Serwisie (będąc do niego zalogowanym) lub
  • b) z pominięciem konta w Serwisie, korzystając z opcji zapisu dostępnej w Serwisie.

5. W celu zapisania się do Newslettera (zawarcia Umowy):

  • a) w sytuacji, o której mowa w ust. 4 lit) a należy wybrać odpowiednią opcję w panelu administracyjnym konta. W tym przypadku Umowa jest zawierana w momencie zapisania się do Newslettera.
  • b) w sytuacji, o której mowa w ust. 4 lit) b należy podać w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres email, na który Usługobiorca chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie na podany w pierwszym kroku adres email, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres email, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi.

6. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto email.

7. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.

8. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie korzystając z opcji, o której mowa w ustępie 7 lub wysyłając wiadomość na adres email Usługodawcy: kontakt@hrnest.pl

9. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

§ 3 Reklamacje

1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: kontakt@hrnest.pl.

2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

§ 4 Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych Usługobiorców przekazanych Usługodawcy w związku z usługą Newsletter jest Usługodawca.

2. Usługobiorca zapisując się do Newslettera dobrowolnie podaje swoje dane osobowe. Podanie danych osobowych jest jednak konieczne do skorzystania z usługi, o której mowa w niniejszym regulaminie. Podane przez Usługobiorcę dane osobowe będą przetwarzane przez Usługodawcę w celu świadczenia usługi Newsletter na rzecz Usługobiorcy zgodnie z odpowiednim przepisami prawa, a zwłaszcza ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych – RODO.

3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę znajdują się w Polityce prywatności Serwisu.

§ 5 Postanowienia końcowe

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną: modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.

2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie, co najmniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmian w życie, wysłana na adres email Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera.

3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie przyjmuje się, że akceptuje je.

4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian Usługobiorca powinien wysłać informację o tym, na adres email Usługodawcy: kontakt@hrnest.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi, z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.

5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.