Wprowadzone rozwiązania
Nazwa firmy
Branża
Gospodarka odpadami
Z HRnest od
Liczba kont
2024
44

HRnest jako nowy członek zespołu 

Opis firmy

ZEME od 2017 roku digitalizuje zarządzanie odpadami. Zapewnia odbiór odpadów, oferuje kompleksowe doradztwo oraz narzędzia cyfrowe.
Rozwiązania ZEME powstały z myślą o sieciach handlowych, centrach logistycznych, przemyśle oraz producentach opakowań miękkich.

Jak firma radziła sobie wcześniej?

ZEME doskonale zdaje sobie sprawę z konieczności utrzymania porządku w wewnętrznych procesach oraz rzetelności przekazywanych informacji. Zyskuje to na znaczeniu jeszcze bardziej w obliczu dynamicznego rozwoju firmy.
Anna Łowińska, Administration Manager, zajmuje się w firmie wszystkim, co związane z administracją – rozpoczynając od typowych spraw biurowych, jak zarządzanie powierzchnią, dokumentami, sprzętem czy flotą po kontakt z Kancelarią Prawną. Od niedawna koordynuje również współpracę z zewnętrznymi kadrami i tu zauważyła potrzebę zmiany w procesach w tym obszarze.
Dotąd pracownicy wysyłali wnioski urlopowe mailowo, co utrudniało tworzenie podsumowań. ZEME korzystało również z arkuszy kalkulacyjnych do rejestracji czasu pracy, urlopów czy rezerwacji biurek, jednak to narzędzie okazało się nie dość wydajne.
Zwiększająca się liczba pracowników w firmie uświadamiała nam, że stosowany przez nas system wymagał zmiany. Narzędzie, z którego korzystaliśmy nie posiadało możliwości, których zaczęliśmy potrzebować, a jego aktualizacja i poprawa były zbyt czasochłonne. W HRnest wszystkie funkcje mamy gotowe i dostępne za pomocą kilku kliknięć.
Picture of Anna Łowińska

Anna Łowińska

Administration Manager

Wprowadzone rozwiązania

Uporządkowanie procesów

Proces składania wniosków urlopowych w firmie ZEME wymagał dyscypliny i wykonania kilku kroków: wysłanie maila do przełożonego i uzyskanie jego akceptu, przekazanie informacji do kadr, wpisanie urlopu w firmowym kalendarzu. W HRnest cały proces ogranicza się do kilku kliknięć. Oszczędza to czas pracowników, minimalizuje ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego i pozwala ujednolicić nazewnictwo wniosków.
Korzystając z systemu wiemy dokładnie, jaki typ wniosku złożył pracownik. Z łatwością możemy rozróżnić czy jest to odbiór dnia wolnego za święto, czy może tzw. opieka nad dzieckiem.
Picture of Anna Łowińska

Anna Łowińska

Administration Manager

Przełom roku przyniósł organizacji współpracę z zewnętrzną firmą zajmującą się kadrami i księgowością. Okazało się, że niespójna ewidencja generuje problemy z przekazaniem informacji między firmami. ZEME potrzebowało kompleksowego narzędzia, które umożliwi im bieżący dostęp do konkretnych danych, takich jak pozostały do wykorzystania urlop za poprzedni rok.
W HRnest od razu widzimy dokładną liczbę wykorzystanych i pozostałych dni urlopowych. Pozwala nam to lepiej kontrolować dane i dbać o ich wymianę z zewnętrznym biurem kadrowym.

Integracje z zewnętrznymi systemami

Wcześniej pracownicy ZEME niechętnie podchodzili do nowych narzędzi i aplikacji, które wymagały od nich zbyt wielu czynności. Wprowadzanie zmian w kalendarzach, arkuszach i oddzielne mailowe zgłaszanie urlopu do przełożonego, spotykało się z ich dezaprobatą. Dzięki integracji HRnest z zewnętrznymi systemami wszystkie procedury zostały skrócone i uproszczone.

W HRnest od razu widzimy dokładną liczbę wykorzystanych i pozostałych dni urlopowych. Pozwala nam to lepiej kontrolować dane i dbać o ich wymianę z zewnętrznym biurem kadrowym.

Picture of Anna Łowińska

Anna Łowińska

Administration Manager

Integracje z zewnętrznymi systemami pozwoliły pracownikom ZEME połączyć kalendarz firmowy z kalendarzem HRnest. Dzięki temu, wszystkie informacje na temat urlopów i czasu pracy są zaciągane do ogólnego kalendarza prosto z systemu. Jest to nie tylko wygodne dla osób zatrudnionych, ale również oszczędza ich czas.
Pracownicy szczególnie zadowoleni są z funkcji integracji kalendarza urlopów HRnest z firmowym kalendarzem urlopów i nieobecności. Z czasem zaczęliśmy nazywać system “Ernestem” i w ten sposób stał się on kolejnym członkiem naszego zespołu.
Picture of Anna Łowińska

Anna Łowińska

Administration Manager

Wsparcie w onboardingu

Przenoszenie danych i onboarding pracowników w systemie HRnest zależny jest od wielkości firmy i wybranych funkcji. Jest to jednak prosty i szybki proces. W przypadku ZEME cała procedura odbyła się w błyskawicznym tempie i zajęła niecałe 4 godziny.
Proces wdrożenia przebiegł bardzo szybko. Podjęliśmy decyzję, że wybieramy HRnest i chwilę później ogłaszałam pracownikom, że zaraz dostaną zaproszenia. Wprowadzenie odpowiednich tabel z danymi, a potem masowe wysłanie maili do użytkowników z hasłami do systemu zajęło mi nie więcej niż 4 godziny. 
Picture of Anna Łowińska

Anna Łowińska

Administration Manager

Oprócz wsparcia w postaci Działu Supportu, w HRnest są dostępne także inne formy pomocy w onboardingu. Nasi klienci mogą skorzystać z kursów Akademii HRnest, które przeprowadzą ich przez system krok po kroku. Do dyspozycji udostępniamy również Pomoc, która zawiera odpowiedzi na często pojawiające się pytania. Zapewniamy także Samouczki wewnątrz narzędzia. Po rejestracji i zalogowaniu się do systemu na każdej ze stron wyświetlają się wskazówki, jak działać z HRnest.

Bardzo doceniam wsparcie oferowane przez HRnest. Mam stały dostęp do Pomocy, a Samouczki w systemie precyzyjnie prowadziły mnie przez wszystkie etapy poznawania narzędzia. Dział Supportu również jest zawsze gotów rozwiać moje wątpliwości. To kompleksowe wsparcie daje mi poczucie bezpieczeństwa i oszczędziło mi wiele czasu.
Picture of Anna Łowińska

Anna Łowińska

Administration Manager

Wszystko w jednym miejscu

W systemie HRnest wszystkie istotne informacje są dostępne z jednego panelu. Użytkownik z łatwością sprawdzi wykorzystanie dni urlopowych, status wystawionych wniosków czy zarejestrowany czas pracy.

Przełożeni mają bieżący dostęp do listy obecnych pracowników oraz informacje o pracownikach pracujących zdalnie. Wszystkie dane są przechowywane zgodnie z najlepszymi standardami bezpieczeństwa, a nieupoważnione osoby nie mają możliwości wprowadzania zmian.
Mam stały dostęp do wszystkich danych na temat urlopów i czasu pracy pracowników. W porównaniu do wcześniej wykorzystywanych rozwiązań HRnest ma wszystkie dane aktualizowane na bieżąco i podane są one w bardzo przejrzystej formie.
Picture of Anna Łowińska

Anna Łowińska

Administration Manager

Funkcją systemu przydatną dla wielu przełożonych są Raporty. W narzędziu HRnest użytkownik wyfiltruje potrzebne dane za pomocą kilku kliknięć, a całe zestawienie wyeksportuje do Excela bądź pliku PDF.
Przy rosnącej liczbie osób w zespole bardzo przydają nam się zestawienia tworzone dla całych działów. Dzięki temu manager może efektywnie zarządzać pracą.
Picture of Anna Łowińska

Anna Łowińska

Administration Manager

Podsumowanie efektów

Dzięki wdrożeniu HRnest, które trwało mniej niż 4 godziny, firma:
nie poświęca czasu na przygotowanie i przesyłanie raportów do kadr,
zyskała spójność i rzetelność wprowadzanych danych,
zminimalizowała wystąpienia ludzkich błędów i niedomówień,
ma dostęp do każdej informacji w mniej niż minutę ,
poprawiła komunikację poprzez stały dostęp do danych i łatwą administrację informacjami,
pożegnała się z problematycznymi narzędziami i nieuporządkowanymi typami wniosków,
zyskała poczucie bezpieczeństwa i bezpieczeństwo danych ,
wprowadziła wygodny system, dostępny z dowolnego miejsca.
April 28, 2025
Poznaj inne historie

Your KAYA

Podoba mi się, jak ten interfejs wygląda, że wszystko jest przejrzyste, że od razu mam dostęp do tych modułów, które mnie interesują i że dostaję też powiadomienia mailowe o wnioskach urlopowych do zaakceptowania.

Picture of Kaja Rybicka-Gut

Kaja Rybicka-Gut

Co-founder & Chief Brand Officer

Zaufane.pl

Uzyskaliśmy rzetelność i systematykę w ewidencji czasu pracy. Rejestrujemy wszystko dużo dokładniej, co pozwala zaoszczędzić około 20% czasu przeznaczanego wcześniej na skrupulatne prowadzenie ewidencji.

Picture of Sebastian Horoszko

Sebastian Horoszko

Prezes Zarządu

e-Packman

System kodów QR pomógł wyeliminować nieuczciwość w rejestracji czasu pracy już po 1 miesiącu od wdrożenia. Teraz mam pewność, że moi pracownicy podchodzą do swoich obowiązków w sposób rzetelny i uczciwy.

Picture of  Łukasz Gwiazdowski

Łukasz Gwiazdowski

Założyciel i Prezes Zarządu

Nasza strona internetowa używa plików cookie

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Informacje zapisane w plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i pełnią funkcje takie jak rozpoznawanie Cię przy ponownych odwiedzinach strony oraz pomagają naszemu zespołowi zrozumieć, które sekcje strony są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Niezbędne pliki cookie

Niezbędne pliki cookie powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje dotyczące ustawień plików cookie.

CookieDomenaOpisCzas trwaniaTyp
elementorhrnest.plTen plik cookie jest używany przez motyw WordPress witryny. Pozwala właścicielowi serwisu na wdrażanie lub zmianę zawartości serwisu w czasie rzeczywistym.zawszeNiezbędny
moove_gdpr_popuphrnest.plTen plik cookie wykorzystywany jest w celu zapamiętania wyboru dotyczącego ustawień plików cookies.1 rokNiezbędny
Statystyczne i marketingowe pliki cookie

Włączenie tych plików cookie pomaga nam ulepszać naszą stronę internetową.

CookieDomenaOpisCzas trwaniaTyp
_gcl_auhrnest.plDostarczane przez Menedżera tagów Google w celu eksperymentowania z wydajnością reklamową witryn korzystających z ich usług.3 miesiąceStatystyka
test_cookiedoubleclick.netPlik test_cookie jest ustawiany przez doubleclick.net i służy do określenia, czy przeglądarka użytkownika obsługuje pliki cookie.15 minutMarketing
_gahrnest.plPlik cookie _ga, instalowany przez Google Analytics, oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji i kampanii, a także śledzi korzystanie z witryny na potrzeby raportu analitycznego witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych gości.14 miesięcyStatystyka
_gidhrnest.plZainstalowany przez Google Analytics plik cookie _gid przechowuje informacje o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej, jednocześnie tworząc raport analityczny na temat wydajności witryny. Niektóre gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, ich źródło oraz strony, które odwiedzają anonimowo.1 dzieńStatystyka
_gat_UA-{id}hrnest.plOdmiana pliku cookie _gat ustawionego przez Google Analytics i Menedżera tagów Google, aby umożliwić właścicielom witryn śledzenie zachowania odwiedzających i mierzenie wydajności witryny. Element wzorca w nazwie zawiera unikalny numer identyfikacyjny konta lub serwisu, do którego się odnosi.1 minutaStatystyka
_ga_{id}hrnest.plTen plik cookie jest instalowany przez Google Analytics.2 lataStatystyka
FPAUhrnest.plTen plik cookie jest ustawiany przez Facebooka w celu wyświetlania reklam na Facebooku lub na platformie cyfrowej obsługiwanej przez reklamy Facebooka, po odwiedzeniu strony internetowej.3 miesiąceMarketing
_clckhrnest.plZachowuje identyfikator użytkownika i preferencje Clarity, unikalne dla tej witryny i przypisane do tego samego identyfikatora użytkownika.1 rokStatystyczne
_clskhrnest.plŁączy wiele odsłon strony użytkownika w jedno nagranie sesji Clarity.1 dzieńStatystyczne
_uetsidhrnest.plZawiera identyfikator sesji dla unikalnej sesji w witrynie. Uwaga: od lipca 2023 r. _uetsid został zaktualizowany o dodatkowe parametry w następujący sposób: Insights_sessionId, sygnatura czasowa, numer strony, aktualizacja, przesyłanie.1 dzieńMarketingowe
_uetvidhrnest.plUET przypisuje ten unikalny, anonimowy identyfikator gościa, reprezentujący unikalnego gościa. UET przechowuje te dane we własnym pliku cookie. Uwaga: od lipca 2023 r. _uetvid został zaktualizowany o dodatkowe parametry w następujący sposób: Insights_userId, cookieVersion, czas wygaśnięcia, zgoda, czas utworzenia cookie.1 rok z zaokrągleniem do pełnego miesiącaMarketingowe