Podziel pracę na projekty
Podziel pracę na poszczególne zadania. Sprawdź ilu pracowników pracuje nad konkretnym projektem i nadzoruj ilość spędzonych nad nim godzin. Bądź na bieżącą ze statusem realizacji. Ułatw sobie rozliczanie pracowników za konkretne działania.

- Stwórz projekt i podziel pracę na mniejsze segmenty
- Dodaj tylko tych pracowników, którzy mają brać w nim udział
- Nadzoruj czas jaki poświęcony zostaje na to zadanie
- Bądź na bieżąco ze statusem realizacji
- Rozlicz pracowników, za konkretne działania
Stwórz projekt i dodaj uczestników
Dzięki HRnest masz możliwość zaprojektowania własnego podziału pracy. Stwórz własny projekt i dodaj opis, aby uszczegółowić wymagania czy niezbędne elementy jego realizacji. Wystarczy, że dodasz jeszcze dział lub pracowników, którzy mają trzymać nad nim pieczę i pierwszy etap masz już za sobą.
Nadzoruj przebieg działań
System na bieżąco będzie pokazywał Ci status realizacji za pomocą jednej z 5 możliwości:
- Aktywne
- Zakończone
- Wersje robocze
- Usunięte
- Wszystkie
Wybierz osoby odpowiedzialne za realizację
Możesz sprecyzować także konkretny dział bądź użytkownika, aby przydzielić im to zadanie. Później będziesz mógł również zobaczyć jaki progres w wyznaczonym czasie osiągnął. Pomoże Ci to w mierzeniu wydajności pracowników i optymalizacji podziału pracy.
W HRnest mam możliwość podglądu tego, kto, co i kiedy rejestruje. Dzięki temu widzę, kiedy pracownik nie zarejestrował czasu pracy na konkretny projekt. Wówczas mogę zweryfikować czy był to czas poświęcony na rzecz pracy biurowej czy inne działania. Teraz ważne dla nas dane widzimy bardzo klarownie.

Zuzanna Rumińska
Specjalista HR, Syderal
Zobacz progres na przestrzeni czasu
HRnest pozwala Ci także podejrzeć okres, w jakim zadanie to przebiega i zobaczyć, ile projektów udało się w danym czasie zrealizować.
Możesz w przejrzystej tabeli zobaczyć ilu pracowników, w jakim czasie, dopięło wyznaczone cele. Pomoże Ci to w dokładnym rozliczaniu nie tylko pracowników, ale przede wszystkim klientów za wkład włożony w realizację ich usług.
Dzięki opcji “ukryj puste wpisy” w “trybie wyświetlenia” zobaczysz działania, w których w wybranym przez Ciebie okresie zrobiliście progres.
Zoptymalizuj działanie i zwiększ wydajność.
Nie musisz już rozdzielać pracy “na oko” czy zastanawiać się, ile zajmie Wam podobne zadanie w przyszłości.
Wystarczy cofnąć się w systemie do odpowiedniego okresu i oprzeć się na ilości osób i czasu z poprzednich, podobnych sytuacji. Ilość zebranych tam danych na pewno Ci w tym pomoże!