Lepszy obieg informacji w ExpertSender dzięki HRnest

Case study

Case Study HRnest ExpertSender
ExpertSender logo
Branża
Multichannel Marketing Automation
Z HRnest od
2018
Liczba kont
60

Opis firmy

ExpertSender to polska firma, która powstała w 2009 roku, wywodząca się od dostarczania narzędzi do e-mail marketingu, zapewniająca jedną z najwyższych dostarczalności na rynku oraz personalizację wiadomości. Obecnie tworzy rozwiązania dla firm z całego świata, które pozwalają spersonalizować każdy etap komunikacji z klientem: od pozyskania, poprzez aktywizację i zakup, aż po retencję.  

Nowe narzędzie, które zespół opracował na rzecz klientów e-commercowych, sięga znacznie szerzej niż dotychczasowe rozwiązania. Jest to dedykowane narzędzie dla właścicieli i managerów sklepów internetowych, z gatunku marketing automation. Pozwala ono planować zintegrowaną komunikację marketingową, wykorzystując dane o zakupie w czasie rzeczywistym. Planowanie nie jest już tylko predykcją, a oparte jest o realnie działania internautów na stronie klienta. 

Case Study HRnest ExpertSender automatyzacja

Jak firma radziła sobie wcześniej? 

Zanim w firmie pojawił się HRnest, obieg informacji był oparty na papierowych formularzach. Pracownicy składali wnioski, przełożeni je podpisywali, a następnie przekazywali do księgowości, która je rozliczała za pomocą Excela. Sam obieg dokumentów był długi i nieefektywny. Generował on także więcej pracy dla całego działu księgowości.  

Wraz z rozwojem firmy i zwiększającym się zatrudnieniem, przepływ informacji stawał się coraz bardziej utrudniony, a sama ręczna praca, z coraz większą ilością papierowych dokumentów – zbyt czasochłonna.

Case Study HRnest ExpertSender Joanna Gładkowska

Joanna Gładkowska

Administration & Finance Specialist

Wprowadzone rozwiązania

Bezproblemowe przeniesienie danych

Zaczęto więc szukać oprogramowania, które najlepiej zaspokoi potrzeby i usprawni komunikację w firmie. 

System HRnest polecano nam jeszcze w fazie jego tworzenia i już wtedy bardzo nas zainteresował. Dla pewności wypróbowaliśmy kilka usług, jednak to właśnie HRnest wydał nam się najbardziej odpowiedni.

Po zadowalających wynikach testów rozpoczęto proces wdrożenia. Wszystko jednak odbyło się bez komplikacji. Zarówno dział księgowości, jak i pozostali pracownicy bardzo szybko zaznajomili się z systemem, co pozwoliło całej organizacji rozpoczęcie pracy z HRnest bez problemów. 

Szybszy przepływ informacji

Im większa organizacja tym trudniej o sprawną i szybką komunikację. Wzrost firmy to także więcej dokumentów i więcej formalności związanych z procesami HR. Tradycyjny obieg informacji, nie dość, że jest długotrwały, to niesie też ze sobą duże ryzyko popełnienia błędów, które mogą być poważne w skutkach dla firmy. Nie wspominając już, że generuje to zużycie ogromnej ilości papieru.  

Wdrożenie systemu HRnest bardzo usprawniło pracę w naszej firmie. Mamy większą jasność przepływu informacji, jesteśmy odciążeni ze żmudnych działań, które obecnie są w dużym stopniu zautomatyzowane. Przy okazji dzięki oszczędzonym tonom papieru staliśmy się bardziej przyjaźni dla środowiska.

W HRnest większość działań z zakresu HR można szybko zrealizować z poziomu jednego panelu, bez marnowania czasu i energii. Dzięki temu, że każdy użytkownik ma własny dostęp z odpowiednimi uprawnieniami, aplikacja pomaga managerom, działom HR i wszystkim pracownikom. 

Łatwiejsze kontrolowanie urlopów

Większa liczba pracowników to też większa liczba planów urlopowych. To także konieczność pamiętania o przepisach kodeksu pracy nakazujących wykorzystanie zaległego urlopu w ściśle określonym terminie. Dzięki czytelnemu kalendarzowi, który jest jednocześnie planerem urlopowym, przełożeni mają szybki i łatwy dostęp do informacji, kiedy, kto i na jak długo planuje nieobecność. Jednocześnie dział księgowy otrzymuje informację z systemu, któremu z pracowników koniecznie należy się urlop. 

System HRnest sprawdził się także dzięki podglądowi urlopów dla wszystkich pracowników firmy. Poszczególne działy mogą sprawniej ustalać, kto i kiedy bierze wolne, a my mamy większą kontrolę nad wykonaniem planów urlopowych, dzięki czemu unikamy sytuacji, w której pracownik ma kilkadziesiąt dni niewykorzystanego urlopu.

Moduł Urlopowy HRnest to sposób na ułatwienie komunikacji dla wszystkich członków zespołu. Pracownicy przy pomocy kilku kliknięć mogą sprawdzić aktualną liczbę dni wolnych do wykorzystania i wystawić wniosek. Przełożeni po otrzymaniu powiadomienia mailowego w ciągu chwili mogą go zaakceptować lub odrzucić. Działy kadr i płac nie muszą już pilnować tych procesów, a dodatkowo z łatwością eksportują dane urlopowe do programów kadrowych. 

Automatyczne rozliczanie delegacji

Wraz z rozwojem firmy wzrosła liczba podróży służbowych. Wiązało się to z kolejnymi formalnościami jak wystawienie polecenia wyjazdu służbowego, czy też rozliczenie delegacji. Dotychczas obowiązek ten spoczywał na dziale księgowym. Wraz z pojawieniem się HRnest, znaczna część formalności została zautomatyzowana.

Kolejnym świetnym udogodnieniem jest moduł Delegacje. Dzięki temu, że pracownicy mogą samodzielnie wykonać część formalności związanych z podróżami służbowymi, nie odczuliśmy dodatkowego obciążenia pracą.

W HRnest elektroniczne polecenie wyjazdu służbowego jest podstawą do wygenerowania rozliczenia delegacji. Wystarczy, że pracownik wprowadzi informacje o podróży, dacie i środkach transportu, a po powrocie dołączy skany rachunków i faktur. System sam przelicza wartości diet i ryczałtów należnych pracownikowi, a w przypadku delegacji zagranicznej rozliczanej w obcej walucie sam pobiera aktualny kurs walut NBP i mierzy czas podróży od i do granicy. 

Można powiedzieć, że system HRnest rozwijał się razem z nami. Gorąco polecamy innym firmom!

Joanna Gładkowska
Administration & Finance Specialist
ExpertSender Sp. z o.o.

Poznaj inne historie:

Case Study HRnest Morele

Case study

Morele logo
Prosty HR w dużej organizacji – jak Morele rosło z HRnest
>>
Case Study HRnest Rodowita

Case study

Rodowita Logo
Prosty w użyciu system HR to łatwiejsza praca i szybszy onboarding
>>

Wypróbuj!

Testuj przez 14 dni za darmo.

Bez zobowiązań.

Mniej niż 1% klientów odchodzi z HRnest.

Wygląda na to, że gdy raz skorzystasz z HRnest, nie ma już powrotu.