Polecenie wyjazdu służbowego

Elektroniczne Polecenie Wyjazdu Służbowego to prosty do uzupełnienia formularz, dzięki któremu realizacja delegacji odbywa się transparentnie i bezproblemowo.

Zamień przepełnione drukami segregatory na aplikację, dzięki której znajdziesz wszystkie dane dotyczące delegacji oraz ich rozliczeń w jednym miejscu.

W HRnest zadbasz o prawidłowy obieg dokumentu, poprawny zapis kosztów oraz przejrzyste rozliczenie delegacji. 

Polecenie wyjazdu służbowego

Polecenie Wyjazdu Służbowego w parę kliknięć

Elektroniczny PWS wystawić może pracownik bądź pracodawca. Formularz jest prosty i przejrzysty. Wymaga od Ciebie informacji, które są niezbędne do rozliczenia wyjazdu, stworzenia raportów oraz archiwizacji danych zgodnie z prawem.
Formularz zawiera więc miejsce na:
 

Bardzo użyteczne jest również to, że HRnest umożliwia stworzenie systemu aprobaty poprzez zdefiniowanie ścieżki obiegu dokumentów i że jest elastyczny – można, ale nie ma obowiązku, wystawienia polecenia wyjazdu służbowego, system tego nie narzuca. W naszym przypadku system Poleceń Wyjazdu Służbowego sprawdza się doskonale.

Case Study HRnest Polteknik Daria Pawlikowska

Daria Pawlikowska

Dyrektor Finansowy, Polteknik

Od razu uwzględnij zaliczkę

Elektroniczne PWS pozwalają na szybsze rozliczenia delegacji. Już przy składaniu wniosku określ formę i wysokość zaliczki. Kwota może występować w PLN, jak i w walutach zagranicznych. 

Pokrycie kosztów z góry zostanie później uwzględnione przy podsumowaniu kosztów. 

Wypełniony wniosek zostanie wysłany do pracownika, a podane dane zostaną automatycznie zaciągnięte do przypisanego do niego rozliczenia. 

Automatyczne rozliczenia

Zwrot kosztów dla pracownika, które naliczone są ze względu na odbycie podróży krajowej bądź zagranicznej, takie jak wyżywienie czy wydatek związany z podróżą środkami komunikacji miejscowej możesz również uwzględnić w rozliczeniu. 

Minimalna wysokość diety bądź stawek kilometrowych za przejazdy podana jest odgórnie przez rozporządzenie ministra pracy i polityki społecznej. 

System HRnest dba o aktualność danych oraz zgodność z aktualnymi przepisami, przez co nie musisz martwić się o bycie na bieżąco ze zmieniającym się prawem. 

Wszystkie dane w jednym miejscu

W systemie możesz wykorzystać także możliwość dodania szczegółowych danych, należą do nich m.in.: informacje na temat wizy, ubezpieczenia, biletu, hotelu, transportu, godzin wylotu i przylotu czy numery lotów. 

Niezależnie od tego, czy delegacja jest krajowa czy zagraniczna, pracownik dodający do systemu skany faktur oraz rachunków, może na bieżąco informować o nabytych kosztach pobytu służbowego.

Własny obieg dokumentu

W HRnest wiemy, że firmy posiadają różne struktury, a ścieżka dokumentu od wystawienia po zarchiwizowanie może wyglądać inaczej. 

W naszym systemie możesz konfigurować obieg dokumentów, aby korzystać z tej usługi, wystarczy zalogować się z poziomu konta administracyjnego. Możesz ustawić czy PWS musi uzyskać zgodę przełożonego, czy bezpośrednio trafi do osoby dokonującej finalnego rozliczenia. 

Historia wniosku delegowanego pracownika

Istnieje możliwość skorzystania z prostych w obsłudze filtrów, dzięki którym za pomocą paru kliknięć odnajdziesz interesujący Cię dokument. Poniżej każdego wystawionego wniosku znajdziesz także historię dokumentu, w której dowiesz się kto, kiedy i jakie działanie podjął w kwestii danego wniosku.  

Uprość proces związany z podróżą służbową i zadbaj, aby rachunek kosztów podróży był przejrzysty i prawidłowo udokumentowany. 

Masz pytania? My mamy odpowiedzi!

Zapisz się na konsultację i dowiedz się, jak HRnest wspomoże Twoją firmę.