Close

moduł

URLOPY

Wnioski urlopowe​
Limity urlopowe
Planowanie
Obieg dokumentu
Powiadomienia
Organizacja
Raporty
Eksport do K-P
Integracje

Jak dodać do systemu wnioski, które zostały wystawione przez Pracowników przed korzystaniem z HRnest?

Istnieją dwie opcje wgrania historii wniosków – zbiorczo, z wykorzystaniem szablonu lub pojedynczo poprzez uzupełnienie formularza wniosku.

Sposób 1

Krok 1

Jeśli chcesz skorzystać z możliwości zbiorczego dodania wniosków przejdź do zakładki Urlopy i wybierz opcję Lista wniosków.

Krok 2

Z dostępnych po lewej stronie opcji wybierz Dodaj wiele wniosków urlopowych i ściągnij plik Excel używając przycisku Pobierz.

Krok 3

Wypełnij szablon danymi i zapisz plik na dysku. Zwróć uwagę na pola obowiązkowe.

Krok 4

Wczytaj dokument za pomocą zielonego przycisku Załaduj. Wnioski urlopowe zostaną automatycznie dodane.

Sposób 2

Krok 1

Alternatywnie możesz dodać historię urlopową, poprzez utworzenie wniosków z datą wstecz. W tym celu przejdź do bocznego menu i kliknij Dodaj wniosek.

Krok 2

Uzupełnij formularz, wybierając rodzaj wniosku i zakres dat. Jeśli nie chcesz angażować Przełożonego w akceptację tego dokumentu (najprawdopodobniej już raz udzielił zgody na jego dodanie) pamiętaj o zaznaczeniu funkcji ‘Pomiń obieg dokumentu’. Aby zapisać wprowadzone dane, wybierz przycisk Utwórz wniosek.

Gotowe! Wniosek został zapisany i jest widoczny w dostępnych zestawieniach.