Krok 1
Z bocznego menu wybierz Organizacja:
Krok 2
Wybierz pracownika, któremu chcesz nadać dodatkowe uprawnienia. Następnie kliknij w ikonkę szczegółów konta (z lupką)
Krok 3
Po wejściu w profil Pracownika, zjedź niżej i znajdź zakładkę Urlopy. Kliknij w nią:
Krok 4
Aby dodać uprawnienia pracownikowi, kliknij w zakładkę Uprawnienia, a następnie kliknij przycisk Dodaj uprawnienia:
Krok 5
Skonfiguruj rodzaj uprawnień nadawanych Pracownikowi:
- Których kont dodatkowe uprawnienia będą dotyczyć? Możesz rozszerzać uprawnienia dotyczące całego działu bądź pojedynczych pracowników.
- Jakie uprawnienia nabywa Pracownik?
- Podgląd do planów urlopowych
- Podgląd do wniosków urlopowych
- Podgląd do raportów
- Dodawanie zastępstwa za innych pracowników
Krok 6
Po konfiguracji wszystkich uprawnień, kliknij przycisk Dodaj wybranych Pracowników.